110423 Bulten

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Var ute ett par timmar men det var väldigt låg frekvens hojar (av intresse).

Stog och var optimistisk så det blev inte mycket att hänga i påskriset. :gnissla
Borde inse att man blir ringrostig efter en lång vinter :huvet.. men iallafall ;)
Här kommer ett par smakprov och efter det en länk till resten som vanligt. Får ge mig ut snart igen och hoppas på att det blir bättre :)

1.JPG


2.JPG


3.JPG


4.JPG


5.JPG


Och resten http://conseal.ath.cx/gallery2/main.php?g2_itemId=90272 :banana
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
finns det ngn anledning till att du har orginalrutan på hojen ?

den e ju så satans låg..:gnissla

Nja, inte direkt. Från början var det skönt med klar ruta, men filmandet, och speciellt tankkamerafilmandet har intresset svalnat lite för.
Ett tonat lite högre DBglas är ett bra tips på födelsedagspresent från tjejen :D

Fast jag tycker man blir van ändå, behöver ju inte krypa ihop det minsta förens det går 230+... Att det ruskar lite om skallen gör att man håller sig alert :banana
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Nja, inte direkt. Från början var det skönt med klar ruta, men filmandet, och speciellt tankkamerafilmandet har intresset svalnat lite för.
Ett tonat lite högre DBglas är ett bra tips på födelsedagspresent från tjejen :D

Fast jag tycker man blir van ändå, behöver ju inte krypa ihop det minsta förens det går 230+... Att det ruskar lite om skallen gör att man håller sig alert :banana


:rofl :rofl joo nog ruskar den om lite då...
 

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Ort
MAERSTA
Hoj
Honda CB450 '86
Trevliga bilder som vanligt. Tycker det är så roligt att man alltid kan se på bilderna vem det är som tagit dem. Alla har sin egen stil =)
 

Hudik

Guest
Fy f*n vilka fina bilder, jag blir så avundsjuk att jag inte kan fota så bra :huvet
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Abbe du är stabil,,, trots din ålder :D


Med min ålder går det bara utför.....
 

Niko83

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Huddinge
Hoj
Honda CBR900RR
Vem stod på åkern & plåtade runt 14.30 tiden, samtidigt som länsman stod parkerad? Tror jag blev plåtad...(röd Triple)

Undrar jag också. Var fotografer både vid bajsdammen och fotokurvan och nog tyckte jag att kamerorna var framme... ;)
(Farbror blå stod då mitt emellan, parkerad i nån ficka där.)
 

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Bergshamra
Hoj
Buell
Jagar bild på Lillbrorsan och dottern som blev fotad 2 gånger på Bulten under påskaftonen.

Ekipaget är en mattsvart H-D Fat Boy med förare iklädd H-D jacka och passagerare med grå/svart goretex..

Även misslyckad bild eller fragment av ekipaget skulle uppskattas om någon lyckats fånga dem på bild :tummenupp
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Jäklar Abbe du nöter vidare på din D80 men ack vad fina bilder det blir. Klart bästa är den guldfärgade Daytona.:tummenupp Redigerar du bilderna nåt då de känns överexponerade?
 

bromsok

Guest
Riktigt fina bilder , du får hålla kurs där ute på bulten någon gång !!!! :tummenupp
 

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Jagar bild på Lillbrorsan och dottern som blev fotad 2 gånger på Bulten under påskaftonen.

Ekipaget är en mattsvart H-D Fat Boy med förare iklädd H-D jacka och passagerare med grå/svart goretex..

Även misslyckad bild eller fragment av ekipaget skulle uppskattas om någon lyckats fånga dem på bild :tummenupp

Ska kolla

Jäklar Abbe du nöter vidare på din D80 men ack vad fina bilder det blir. Klart bästa är den guldfärgade Daytona.:tummenupp Redigerar du bilderna nåt då de känns överexponerade?

Inte gjort någonting ... lite beskärning och förminskat bara .... tycker också det har börjat bli lite överexponerat .. körde med -0,3 i kompensation idag för att se om det blev ngn skilnad.
 

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Kan inte HD's utbud men kan det vara de här du menar ?
 

Bifogat

  • DSC_4229b.JPG
    DSC_4229b.JPG
    157.9 KB · Visningar: 69
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top