jacobbruggemann
Ny medlem
Hej. jag funderar lite över vilken 125:a jag ska köpa. ktm, gasgas eller husqvarna. Vill inte hålla på med den jätte mycket, men jag vet inte vilken utav dom som är bäst om man inte vill meka varje dag??
Dock drar den ganska bra med sås, men inget mot vad kåtte/ gasgas eller husky drar i soppa, och delar för den delen
Min husky dricker runt litern
Kan helt klart rekommendera en CRM, vet inte exakt men har för mig 1500-2000 mil kolvintervall om jag inte är alldeles för optimistisk. Till skillnad mot 3-500 mil på de du nämnt....
28hk ostrypt om den är fräsch, inte så svårt att få några till + att det finns 190 cc kit Ser inte så jätteroliga ut original men ganska enkla att få relativt snygga
Dock drar den ganska bra med sås, men inget mot vad kåtte/ gasgas eller husky drar i soppa, och delar för den delen
bara så att du vet, välj 4takt om du inte vill mecka
26hk enligt papprena, kanske är 26hk på bakhjulet...?
0,6L/milen är ändå skapligt, du kommer en 15-17 mil på en tank, och det räcker, för längre brukar man inte köra i ett sträck
Rolig effektkurva får man inte glömma, om man vill snacka om ketchup effekt. Kommer inget... Kommer inget.... BAAAAAA!!!!!!
Mer tvåtakts känsla när man kör än en dt, men ungefär samma effekt, så ska man ha dt om man vill ha en mer sansad motor
Utseende messigt ser den väl ok ut, så länge man byter orginalskärmen ifram, ser ut som om den vorre en böjd spånskiva typ.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|