125 filmer

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z 550 -82,Yamaha XS 500 -79
Jag sitter och ruvar på några hemma rullar men jag får inte igång mitt video in på mitt ATI Radeon 7200 VIVO.....jag har fan försökt med det mesta men får fan inte igång skiten......Har testat att koppla in DVD till Video In:et och då får man halv kass bild.......Med video funkar det inte alls.....Det är analog in......Nån som har nå tipps så jag kan få upp film jävlarna nån gång...... :bow

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
RGmaniac skrev:
Jag sitter och ruvar på några hemma rullar men jag får inte igång mitt video in på mitt ATI Radeon 7200 VIVO.....jag har fan försökt med det mesta men får fan inte igång skiten......Har testat att koppla in DVD till Video In:et och då får man halv kass bild.......Med video funkar det inte alls.....Det är analog in......Nån som har nå tipps så jag kan få upp film jävlarna nån gång...... :bow
Fråga på dataavdelningen!

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nisse Järnet skrev:
Fråga på dataavdelningen!

Jo tänkte det.......men är nog lönlöst....Har försökt typ med allt....Olika drivisar,andra kablar,inställningar i windows osv osv....fan vad sur jag blir....kuk data skit.... :zpy

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
RGmaniac skrev:
Jo tänkte det.......men är nog lönlöst....Har försökt typ med allt....Olika drivisar,andra kablar,inställningar i windows osv osv....fan vad sur jag blir....kuk data skit.... :zpy
Ajfan :( Är ju inte direkt gott om 125 filmer :( Du har ingen polare som har video-in då? Jag har annars :)

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nisse Järnet skrev:
Ajfan :( Är ju inte direkt gott om 125 filmer :( Du har ingen polare som har video-in då? Jag har annars :)

har ju tyvär inte det.........Men jag ska nog få igång det.....Då får ni se lite hedlig RD in action och Husky WR och en KTM 250, och zx-6 r burn + RD burn.....och lite annat gött...

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kör bil.
Jag har fixat till ett ftp konto nu så ni kan upload era filmer. Jag har begränsat kontot till 300mb samt 200kb/s uppladdning och 200kb/s på nedladdning.

Ftp server: cayle.mine.nu
Inloggningsnamn: sporthoj
pass: moped
port: 21

Använd enbart små bokstäver annars blire fel.

Om du har en nyare version av explorer kan ni använda er av denna adress för att komma in på ftp'n: ftp://sporthoj:moped@cayle.mine.nu

Filmerna ni laddar upp hamnar på denna adress: ftp://sporthoj:moped@cayle.mine.nu/ sen kopierar ni in namnet på filmen efter så det länkas direkt.

Ladda på !!!

Jag tar inget som helst ansvar för vad som laddas upp men hojta till om det kommer upp nåt "olämpligt"!

EDIT: stvafle och lite regler och info.

Last edited:

Forkman

Uppe bland molnen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nepp
CayLe skrev:
Jag har fixat till ett ftp konto nu så ni kan upload erea filmer. Jag har begränsat kontot till 100mb.

Om nu har en nyare version av explorer kan ni avnända er av denna adress för att komma in på ftp'n: ftp://sporthoj:moped@cayle.mine.nu

Filmerna ni laddar upp hamnar på denna adress: http://cayle.mine.nu/sporthoj/

Ladda på !!!

Bra gjort CayLe :tummenupp

mustic

PEACE to the dawgs
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
snart 125:a
CayLe skrev:
Jag har fixat till ett ftp konto nu så ni kan upload era filmer. Jag har begränsat kontot till 300mb samt 200kb/s uppladdning och 200kb/s på nedladdning.

Om du har en nyare version av explorer kan ni använda er av denna adress för att komma in på ftp'n: ftp://sporthoj:moped@cayle.mine.nu

Filmerna ni laddar upp hamnar på denna adress: ftp://sporthoj:moped@cayle.mine.nu/ sen kopierar ni in namnet på filmen efter så det länkas direkt.

Ladda på !!!

Jag tar inget som helst ansvar för vad som laddas upp men hojta till om det kommer upp nåt "olämpligt"!

EDIT: stvafle och lite regler och info.

gör en mapp med bara 125:eek:r!
jag vett inte vilka filmer som är 125:eek:r :crash

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...