Boogyman skrev:har en ganska tuff rd125 rulle men den är över 1mb stor.... hur gör jag då?
Boogyman skrev:
Vastrix skrev:CayLe verkade ju ha lite utryme ledigt till dig....
Fråga på dataavdelningen!RGmaniac skrev:Jag sitter och ruvar på några hemma rullar men jag får inte igång mitt video in på mitt ATI Radeon 7200 VIVO.....jag har fan försökt med det mesta men får fan inte igång skiten......Har testat att koppla in DVD till Video In:et och då får man halv kass bild.......Med video funkar det inte alls.....Det är analog in......Nån som har nå tipps så jag kan få upp film jävlarna nån gång......
Nisse Järnet skrev:Fråga på dataavdelningen!
Ajfan Är ju inte direkt gott om 125 filmer Du har ingen polare som har video-in då? Jag har annarsRGmaniac skrev:Jo tänkte det.......men är nog lönlöst....Har försökt typ med allt....Olika drivisar,andra kablar,inställningar i windows osv osv....fan vad sur jag blir....kuk data skit....
Nisse Järnet skrev:Ajfan Är ju inte direkt gott om 125 filmer Du har ingen polare som har video-in då? Jag har annars
NEJ! Tripod lägger inte upp filmer. Se deras regler, jag har försökt.. Men bilder kan du lägga upp så in i helveteGranaT skrev:
RGmaniac skrev:Jo tänkte det.......men är nog lönlöst....Har försökt typ med allt....Olika drivisar,andra kablar,inställningar i windows osv osv....fan vad sur jag blir....kuk data skit....
CayLe skrev:Jag har fixat till ett ftp konto nu så ni kan upload erea filmer. Jag har begränsat kontot till 100mb.
Ftp server: cayle.mine.nu
Inloggningsnamn: sporthoj
pass: moped
port: 21
Använd enbart små bokstäver annars blire fel.
Om nu har en nyare version av explorer kan ni avnända er av denna adress för att komma in på ftp'n: ftp://sporthoj:moped@cayle.mine.nu
Filmerna ni laddar upp hamnar på denna adress: http://cayle.mine.nu/sporthoj/
Ladda på !!!
CayLe skrev:Jag har fixat till ett ftp konto nu så ni kan upload era filmer. Jag har begränsat kontot till 300mb samt 200kb/s uppladdning och 200kb/s på nedladdning.
Ftp server: cayle.mine.nu
Inloggningsnamn: sporthoj
pass: moped
port: 21
Använd enbart små bokstäver annars blire fel.
Om du har en nyare version av explorer kan ni använda er av denna adress för att komma in på ftp'n: ftp://sporthoj:moped@cayle.mine.nu
Filmerna ni laddar upp hamnar på denna adress: ftp://sporthoj:moped@cayle.mine.nu/ sen kopierar ni in namnet på filmen efter så det länkas direkt.
Ladda på !!!
Jag tar inget som helst ansvar för vad som laddas upp men hojta till om det kommer upp nåt "olämpligt"!
EDIT: stvafle och lite regler och info.
CayLe skrev:Nu har jag gjort olika kategorier som ni kan ladda upp filmer i.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|