Doorn skrev:Den va fiin vad kostar den? tack för tipset!
Ganska precis 63 lakan.... Dyraste 125:an tyvärr för den e faktiskt ganska snyggDoorn skrev:Den va fiin vad kostar den? tack för tipset!
Snubbben skrev:Ganska precis 63 lakan.... Dyraste 125:an tyvärr för den e faktiskt ganska snygg
Snygg, första 125 offroad me boxram jag har sett, förutom derbi...Doorn skrev:Jo lite dyr men fiiin
Annars hittade jag denhär på blocket:http://www.blocket.se/view/5464349.htm?caller=gbl_s&l=0&c=1&city=0
Ruskigt snygg!!Svanen skrev:Aprilia MX
Fin hoj men mycket goda vägengenskaper.
Lite hård sadel men annars skitskön!
Rotax 122 motor!
Mycket bra fjädring både fram och bak, dessutom 320mm skica med flytande Brembo ok fram.
Jag tror inte den har så mycket att sätta emot GasGasen dock, möjligtvis inte lika täta servicar också är den billigare.
Jag gav 45k för min, spritt ny!
Det som är dåligt är att det inte är varvräknare och inte heller någon värmemätare/varning.
Bilden är kass, jag vet
H4 skrev:Världens grymmaste 125 supermotard är:
GasGas SM 125
Kanske lite dyr, men slå till
Fan va cool, de e nästan så de ska se ut på SM. Det är nånting som mx har som inte rs har, vad är det? De kanske va distance mätaren, eller?Svanen skrev:
Bilderna är inte på min.
På bilderna är en helt omoddad MX 125!
Snubbben skrev:Fan va cool, de e nästan så de ska se ut på SM. Det är nånting som mx har som inte rs har, vad är det? De kanske va distance mätaren, eller?
Jojo dom e inte lika men dom hade samma funktioner fast MX hade nån funktion som inte RS hade, men de kommer ju bli fett nice om du skaffar varvräknare och grejer till din !!!Svanen skrev:RS har långt ifrån likadan mätare, eller?
Jag har beställt varvräknare och cylinderkit till min nu så om någon vecka, då jävlar
Snubbben skrev:Jojo dom e inte lika men dom hade samma funktioner fast MX hade nån funktion som inte RS hade, men de kommer ju bli fett nice om du skaffar varvräknare och grejer till din !!!
Svanen skrev:Aprilia MX
Fin hoj men mycket goda vägengenskaper.
Lite hård sadel men annars skitskön!
Rotax 122 motor!
Mycket bra fjädring både fram och bak, dessutom 320mm skica med flytande Brembo ok fram.
Jag tror inte den har så mycket att sätta emot GasGasen dock, möjligtvis inte lika täta servicar också är den billigare.
Jag gav 45k för min, spritt ny!
Det som är dåligt är att det inte är varvräknare och inte heller någon värmemätare/varning.
Bilden är kass, jag vet
Svanen skrev:
Bilderna är inte på min.
På bilderna är en helt omoddad MX 125!
Solid snake skrev:Klart bilden är bra! Sluta säga att den är kass när den är bra!!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|