125orna här på sporthoj.

JojjeL

Söt som socker.
Gick med
2 Apr 2006
Ort
Osby, Norra skåne.
Hoj
Aprilia <R>äser<S>kit
Nu måste jag ha ett allvarligt snack med er.. Jag vill bara få ur mig att ni på sporthoj.. alltså.... fan gubbar





jag älskar er :) Ni ger en sån gemenskap och ni har alla humor. Tro inte att jag är gay nu, är faktiskt sambo med min flicka, men ni här på 125-deen är helt underbara :D

Tack för ett ljuvligt forum, och tack gud att ni inte är som "bike.se". :):pannkyss
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
JojjeL skrev:
2404113 Nu måste jag ha ett allvarligt snack med er.. Jag vill bara få ur mig att ni på sporthoj.. alltså.... fan gubbar





jag älskar er :) Ni ger en sån gemenskap och ni har alla humor. Tro inte att jag är gay nu, är faktiskt sambo med min flicka, men ni här på 125-deen är helt underbara :D

Tack för ett ljuvligt forum, och tack gud att ni inte är som "bike.se". :):pannkyss
Haha :lol Faktiskt lite kul. :) Men jag håller med.
 

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Norrköping
Hoj
-
prulle skrev:
2404251 Haha :lol Faktiskt lite kul. :) Men jag håller med.

Jo det är ju en grym skildnad är än om man jämför med bike, inte ofta riktiga seriösa idioter håller på här, utan oftast är allt seriöst, det är perfekt..

Ganska märkligt också, 2 moderatorer, och ändå bra stämning, det måste bero på att låtsasmoderatorer :tummenupp
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Loy skrev:
2404315 Jag vill också bli moderator och få grön text!

Ja, det är liskom grejen med att vara moderator, att man kan visa upp sig på "stora forumet" med sitt gröna stora namn, inte att man måste städa up gammla trådar och banna folk, men det är säkert roligt ibland det med..:rolleyes:
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
HannesH skrev:
2404763 Ja, det är liskom grejen med att vara moderator, att man kan visa upp sig på "stora forumet" med sitt gröna stora namn, inte att man måste städa up gammla trådar och banna folk, men det är säkert roligt ibland det med..:rolleyes:
istockphoto_437828_giant_smiley_big_smile.jpg
 

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Pr0bz skrev:
2405165 Äh, lite mer brudar och jag är nöjd!
Gå till Lunarstorm:fakta :hihi

Nej men jag håller med. 125:a delen är faktiskt riktigt bra. Och den går inte att jämföra medf bikes ens en gång.
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Lundgren skrev:
2405262 Gå till Lunarstorm:fakta :hihi

Nej men jag håller med. 125:a delen är faktiskt riktigt bra. Och den går inte att jämföra medf bikes ens en gång.

Dom banna mig så fort ja la till en bild :va
Verkar inte kunna komma in på sidan mer.
 

PEPPO!

Soon to be a man
Gick med
29 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Aprilia RS125 Tuono -04
Lite fagig tråd men ja, visst äre skön stämning här ;D
Puss <3
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
JojjeL skrev:
2404113 Nu måste jag ha ett allvarligt snack med er.. Jag vill bara få ur mig att ni på sporthoj.. alltså.... fan gubbar





jag älskar er :) Ni ger en sån gemenskap och ni har alla humor. Tro inte att jag är gay nu, är faktiskt sambo med min flicka, men ni här på 125-deen är helt underbara :D

Tack för ett ljuvligt forum, och tack gud att ni inte är som "bike.se". :):pannkyss
så sa jag med när ja hadde joinat här... innan höll jag till på bike.se den gick väll sådär.. :S

men sen kom wargen å visade vägen in i ljuset :)

men som sagt det är en härlig stäming här..
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Jag håller med om att det är förbenat kul att hänga här. Det enda jag kan störa mig på är när det kommer nytt folk som är oseriösa och när någon med större hoj kommer och moralpredikar. Visst, det är kul att ha äldre folk här som kan dela med sig av sin kunskap och det tackar jag djupt för. Men moralpredikningarna kan hållas kvar. För vad spelar det för roll om man tillexempel åker och leker på en mindre väg eller någon annan relativt tom väg. Risken finns att någon blir skadad, men den risken finns alltid. Nu förespråkar jag inte fullt-ös-geon-tätbebyggt-område men på andra platser tycker jag man kan ha lite skoj.
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Det är skillnad på idioter och idioter.
Här hänger vi idioter med klass och en stängbar käft ;)


Riktigt skönt forum att hänga i faktiskt. Man kan göra bort sig utan att bli fullständigt idiotförklarad.
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
Mordecaien skrev:
2405889 Det är skillnad på idioter och idioter.
Här hänger vi idioter med klass och en stängbar käft ;)


Riktigt skönt forum att hänga i faktiskt. Man kan göra bort sig utan att bli fullständigt idiotförklarad.


Det kan jag hålla med om i vissa fall. Visst finns det solklara fall när vi redan har en sticky men ändå läggs det ut nya trådar som frågar om si och så, men en del andra trådar fås det mycket hjälp i och misstagen rätas ut.

Som på den gamla goda tiden när jag reggade mig. :)rolleyes: ) Inte visste jag allt, knappt mycket. Men efter att läst igenom och funderat på saker och ting så har jag lärt mig otroligt mycket och fått ett väldigt trevligt bemötande på mina frågor.
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
Mordecaien skrev:
2405889 Det är skillnad på idioter och idioter.
Här hänger vi idioter med klass och en stängbar käft ;)


Riktigt skönt forum att hänga i faktiskt. Man kan göra bort sig utan att bli fullständigt idiotförklarad.
men om man brytar mot reglerna = joinar utan att ha nån hoj så få man ta att man blir lite "moppad" det ens eget val att vara här...

ja tycker iallfall att det fungerar rätt ok :)
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Mordecaien skrev:
2405889Man kan göra bort sig utan att bli fullständigt idiotförklarad.
Haha, ja visst. :lol

Bärgren skrev:
2405917 Men efter att läst igenom och funderat på saker och ting så har jag lärt mig otroligt mycket och fått ett väldigt trevligt bemötande på mina frågor.
Jag har alltid gjort mitt bästa för att vara otrevlig så jag hoppas att du inte syftar på mig.
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
KalleNorton skrev:
2406096 Haha, ja visst. :lol


Jag har alltid gjort mitt bästa för att vara otrevlig så jag hoppas att du inte syftar på mig.


Nej, dinna och Tjets inlägg är tamefan en speciell del av SH. All heder åt er.:Bugar :yoparty
 

2hjul

Ny medlem
Gick med
25 May 2005
Ort
Våmhus
Hoj
Honda z50 Monkeybike -74 Ktm 620
:kär :krama Jaa mkt bättre och seriösare än bike Många :tummenupp :tummenupp :tummenupp till er alla
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top