RJ
God & glad kexchoklad!
Hörde att det var någon som vunnit 15,7 miljoner i Umeå, är det någon här månne? Kupongen var inlämnad på Olles kiosk, egentligen borde jag få en liten sidovinst eftersom jag bor så nära "Olles"...
Så av alla värdelösa trådar fortsätter vi här med: vad skulle du göra om du vann 15,7 miljoner?
Jag börjar!
Konvertera min nuvarande hoj till en riktig banhoj, lite Öhlins, helsystem, laptimer, nya racedäck m.m
Införskaffa en posörhoj och en skogshoj. Modellerna skulle bli ZX-10R och Gasgas 300 EC.
Skaffa racebuss, Mercedes Sprinter!
Köpa en ny andra bil!
Betala cash på nya huset.
Köra fler tävlingar med skotern (om kroppen håller ).
Jobba mindre och vara mer med min sambo och lillgrabben, grabben och jag skulle leka med hans nya pw50 eller mini Rev eller mini fyrhjuling eller...
Sist och inte minst bjuda alla glada på en banhelg på banan mitt i Sverige.
Vem blir nr 2 att drömma sig bort?
Så av alla värdelösa trådar fortsätter vi här med: vad skulle du göra om du vann 15,7 miljoner?
Jag börjar!
Konvertera min nuvarande hoj till en riktig banhoj, lite Öhlins, helsystem, laptimer, nya racedäck m.m
Införskaffa en posörhoj och en skogshoj. Modellerna skulle bli ZX-10R och Gasgas 300 EC.
Skaffa racebuss, Mercedes Sprinter!
Köpa en ny andra bil!
Betala cash på nya huset.
Köra fler tävlingar med skotern (om kroppen håller ).
Jobba mindre och vara mer med min sambo och lillgrabben, grabben och jag skulle leka med hans nya pw50 eller mini Rev eller mini fyrhjuling eller...
Sist och inte minst bjuda alla glada på en banhelg på banan mitt i Sverige.
Vem blir nr 2 att drömma sig bort?