Conrad skrev:I vissa fall också ny vev och vevstake...
Vanish skrev:Hur menar du med i vissa fall? Bör man ta kontakt med en mc-mek eller liknande som kan göra ett utlåtande? Jag får kolv med till cyllen..förgasarmunstycken ska beställas vilket fall som helst och ostrypt rör e inga problem. Men tändstift, det jag har är nått speciellt stift som är för nsr:en, nått annat du hade i åtanke croc?
Men till vev och vevstake, jag tänkte att det skiljer 25cc så lär ju inte skillnaden vara alltför stor på kolvarnas utforming, eller har jag fel?
spectre skrev:om du åker honda nsr så tycker jag verkligen att du ska slänga ett öga på malossi 180 cc eller polini 155 cc... om du köper 180 cc får du förgasarbestyckning och nytt drev.. kika på addemoto
Vanish skrev:Tråkiga är att addemoto har fan slutat tagit in både jollypipor och 180cc kitet till nsr:en. Finns ju inget av värde för mig hos dom längre
Ingen som vet något annat ställe där man kan beställa jollypipor och 180cc kit?? som är svenskt hellst men utlandet funkar också, känner redan till motrrad-bach,50cc.nl osv..de som nämnts i tidigare trådar.
Vanish skrev:Tråkiga är att addemoto har fan slutat tagit in både jollypipor och 180cc kitet till nsr:en. Finns ju inget av värde för mig hos dom längre .
spectre skrev:Är det sant ??
Fyxim skrev:Lelles säljer Polini 155c cylindern.
Mohlins och Duells vet jag säljer Malossi 180cc cylindern.
Tror inte produkterna annonseras på hemsidan, men jag vet att när ajg ringde dom för något halv år sen så sålde dom cylindrarna.
Jag kör med ett Denso Iridium tändstift till min 180cc NSR cylinder, funkar utmärkt.
Vanish skrev:Du har inte nummer eller hemsidor till de bägge företagen? nån annan kanske har?
Fyxim skrev:
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |