18-19 Sep STCC Mantorp....

VILDING

Go o glad kex choklad.
Gick med
28 May 2004
Hoj
_
18-19 Sep Veidec Trophy Mantorp....

Hur många ska åka och kolla finalen Veidec Trophy/STCC på Manorp :hoppa :hoppa :hoppa ????Jag själv ska dit på Söndagen och heja på Cralle !!!Hoppas att vädret blir kanon så man kan ta hojen :squid :tummenupp

Last edited:

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Vi ska dit (Nitrous, Liwa1 och Leja) om vädret tillåter, fick priplåtar av jobbet för att vi sponsrar en Ducceförare i Veidec :)

/Nitrous

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Måste berömma Jimmy för den kroppsmålade flickan på avslutningen i fjol. Jag tror Cralle var mest förvånad av alla även om Jimmy själv glodde så att han sedan vurpade, tror att han fick styrlås. Kolla hans blick! :hihi

IMGP0067.jpg

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Ja, jävlar. Även om min låsning på Cralle och Veidec i allmänhet har sjunkit med sisådär 79% så får man ju inte missa en sådan här grej. Tokendäringa STCC ger jag rackarn i men lite andra bilklasser kan man väl stå ut med om man får se de tre tokdårarna Cralle, Jimmy och Folke köra. Jag kommer!

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
Ska dit för att hålla koll på pojkarna i backspegeln på BMW´s nya sporthoj när dom kör sitt presentationsvarv innan tävling :)

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Är det verkligen ingen som kommenterar min bild ovan? :7peta Jag tycker det var århundradets bild och jag förtjänar Pulitzer-priset eller något. :tungan

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ninjaboy skrev:
Är det verkligen ingen som kommenterar min bild ovan? :7peta Jag tycker det var århundradets bild och jag förtjänar Pulitzer-priset eller något. :tungan
Jag har inte kommit så långt som att släppa blicken ännu...

raceman_peps

I år med fälgstripes!!
Gick med
3 Dec 2003
Bortom Nykil i 240 m2 verkstad och 110 m2 bostad!!
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat. Husqvarna 250TE, Honda TRX500 Fourman hydrostatik. Cresent Tarfek sport 7v, SISU LYX universal 3vxl!
Ninjaboy skrev:

He he hee... Ja vore det inte för att jag tagit mig en och annan Staropramen och en ypperlig Lagavoulin på harrys i kväll så skulle jag låtit det gå obemärkt förbi...

Blicken är defenitivt fäst på rätt ställe! Sen döljs ju det mesta av diverse händer och kollegor i "paraply hållar skrået" för oss andra. Du knäppte ingen mer enskild bild på na?

Lovar att knäppa själv om det förekommer något liknande i helgen. Vi kanske ses?!

Skål o gonatt!

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
klart man ska dit... fast jag åker dit redan freda kväll o jobbar lite... så pojkarna får ut o åka på banan :tungan

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
raceman_peps skrev:
Blicken är defenitivt fäst på rätt ställe! Sen döljs ju det mesta av diverse händer och kollegor i "paraply hållar skrået" för oss andra. Du knäppte ingen mer enskild bild på na?
Om du tittar noggrant så ser du en nippel! :kär Jag har bilder på baksidan också. :hihi

raceman_peps skrev:
Lovar att knäppa själv om det förekommer något liknande i helgen. Vi kanske ses?!
De tror att det blir 20000 där. :yoparty

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...