2000:- fattigare..

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Varför ska man ha hjälm när man hoppar fallskärm? Är det för att hjärna är så äckligt att städa upp? Man borde madrassera hela kroppen, så man inte behöver nån skärm. Det är ju frifallet som är fränt, jaa?

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Mattias skrev:
Varför ska man ha hjälm när man hoppar fallskärm? Är det för att hjärna är så äckligt att städa upp? Man borde madrassera hela kroppen, så man inte behöver nån skärm. Det är ju frifallet som är fränt, jaa?

Før om du hoppade, så skulle du veta....har fått många føtter och hænder i ganska bra hastigheter mot huvudet, man hoppar ju sællan sjælv :D
Och vara medvetsløs i frifall ær en dålig ide!

Sen så ser våra flygplan ut som skit, massa vassa kanter och hørn att slå upp huvudet i :D inredning, vad ær det....extra vikt, alltså tar man ur sånt :fakta

Bra med fullface, skønt på vintern....håller mig till min tokmoddade protec (har två, en koskinnskamera, en med horn) tills jag får råd med en oxygn....Z1 passar inte mitt huvve :(

v-g

Inget pulver
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kreidler
Mattias skrev:

Därför att man kan släpas efter backen då man landar och det blåser så kan fallskärmen funka som ett segel. Då kan man slå skallen i diverse saker.

Ahhh kändes bra.

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Mattias skrev:
Varför ska man ha hjälm när man hoppar fallskärm?

Och så ær det attans bra att ha handskar, højdmætare, dytter och gogglar i den nær man ær på marken :D

Goines...anytime....læxa upp whuffos ær det bæsta som finns ;)
Har du hittat grejor eller ær du fortfarande intresserad....cypresen borde vara klar inom dom nærmaste veckorna :tummenupp

Klart man kan hoppa i sin mc hjælm...men dom ær stora, otympliga och har før litet siktfælt før att vara bra/sækra.
Och sen ær hoppning en otroligt fåfæng sport....mer æn hoj eller hæstar :D

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...