2007 års bandagar med www.banakning.nu

Status
Ej öppen för fler svar.

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Hej på er alla banåkningsvänner!

Snart är det dags att fundera på nästa år...

Vi har öppnat våran bokning för 2007 års körningar.


Här är våra hitills klara åkningar för 2007
För att boka registrerar du dig och loggar in, i Användarnmenyn hittar du "Boka Banåkningar"

Maj

Gelleråsen 16 Maj
Välkommen att köra Onsdagen 16 Maj på Gelleråsen. Vi kör med tre grupper
medel snabb och race. Tid på banan 7*20-min. 25 deltagare/grupp
Pris 700:- /mc


Gelleråsen 30 Maj
Välkommen att köra Onsdagen 30 Maj på Gelleråsen. Vi kör med tre grupper medel snabb och race. Tid på banan 7*20-min. 25 deltagare/grupp
Pris 700:- /mc


Midlanda 17-18 Maj
Välkommen att köra torsdag och fredag 17-18 Maj på Mitt Sverige banan. Vi kör med tre grupper medel snabb och race. Tid på banan 16*20-min. 20
deltagare/grupp
Pris 800:- /mc

-------------------------------------------------------------------------

Juni

Midlanda 28-29 Juni
Välkommen att köra torsdag och fredag 28-29 juni på Mitt Sverige banan. Vi kör med tre grupper medel snabb och race. Tid på banan 16*20-min. 20
deltagare/grupp
Pris 800:- /mc

-------------------------------------------------------------------------

Juli

Midlanda 16-17 Juli
Välkommen att köra måndag och tisdag 17-18 Maj på Mitt Sverige banan. Vi kör med tre grupper medel snabb och race. Tid på banan 16*20-min. 20
deltagare/grupp
Pris 800:- /mc

--------------------------------------------------------------------------
Augusti

Midlanda 9-10 augusti
Välkommen att köra torsdag och fredag 9-10 augusti på Mitt Sverige banan. Vi kör med tre grupper medel snabb och race. Tid på banan 16*20-min. 20
deltagare/grupp
Pris 800:- /mc

Gelleråsen 29-30 augusti
Välkommen att köra Onsdagen och torsdagen 29-30 augusti på Gelleråsen. Vi kör med tre grupper medel snabb och race. Tid på banan 15*20-min. 25
deltagare/grupp
Pris 1400:- /mc

Mvh www.banakning.nu
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Schysst, nu blir det att planera nästa års säsong!!
Här ska det köras :yoparty
 

Dr.Bike

Guest
Alicia skrev:
2618758 Schysst, nu blir det att planera nästa års säsong!!
Här ska det köras :yoparty

Lita på D! :rock

Ta med karl´n till Gotland oxå 2.a helgen! Blir ett ja-la järngäng där 07! :tummenupp
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Dr.Bike skrev:
2618769 Lita på D! :rock

Ta med karl´n till Gotland oxå 2.a helgen! Blir ett ja-la järngäng där 07! :tummenupp


Kommer bli ruinerad efter första helgen. Andra helgen så är det tävling i Danmark. Hoppas ni får det kanon roligt. Längtar som bara den, ska bli kul att köra där igen. Nu när man kan hantera en hoj :rolleyes:
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Nu kör vi igång ska till garaget o sätta på nya puckar på en gång:yoparty
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
lär komma på alla dagar på åsen iaf :)
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
Gottis skrev:
2618965 lär komma på alla dagar på åsen iaf :)
Ta med 1 eller 2polare från götet o kom till midlanda sjukt mycket körning för 800 16pass :yoparty o sjukt mycket bilkörning hem:D men om du är på åsen 16maj är du ju halvvägs. Det va folk från Ängelholm med förra året dom tyckte det va guld värt fast det va långt hem:tummenupp
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Hmmm vad säger man...snart 800 som varit inne på våran sida och bokningarna kommer in hela tiden. Skitkul tycker vi på banakning.nu:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty
 

Aghili Racing

Aghili racing..custom racebikes.
Gick med
15 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
HRC cbr 1000rr
banåkning.nu

:yoparty 3 dagar e bokade feeeeet.
lite fundersam :va när jag fick bekräftelsen för 29-30 aug på g-åsen så står det 2007-09-29/30 på bekräftelsen.
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Aghili Racing skrev:
2619737 :yoparty 3 dagar e bokade feeeeet.
lite fundersam :va när jag fick bekräftelsen för 29-30 aug på g-åsen så står det 2007-09-29/30 på bekräftelsen.
Vad bra att du talar om att det smugit in ett fel i bekräftelsen, vi ska naturligtvis fixa till detta. Det som gäller är 2007 08 29-30
Tack:tummenupp

johber skrev:
2619758 Blir det några andra banor också? Vore roligt med Gotland tex. :) Syns i vår!
Nej vi kommer inte att köra där, vi hara räknat på en körning där och vi tycker att det blir för dyrt. Dels med avgiften alla deltagare får betala samt att det är svindyrt att åka färja. Sen finns det ju inte ens el och vatten i depån vilket suger hästballe. När banan är klar med allt så ska vi ta en ny funderare. Kolla in våran sida under våren så drar vi till assen istället.....:yoparty :yoparty
 
Last edited:

johber

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2004
Ort
Åkersberga
Hoj
BT1100, Husqvarna TE 450
MickeG skrev:
2619764

Nej vi kommer inte att köra där, vi hara räknat på en körning där och vi tycker att det blir för dyrt. Dels med avgiften alla deltagare får betala samt att det är svindyrt att åka färja. Sen finns det ju inte ens el och vatten i depån vilket suger hästballe. När banan är klar med allt så ska vi ta en ny funderare. Kolla in våran sida under våren så drar vi till assen istället.....:yoparty :yoparty

Det låter ju inte helt trist! Blir det inte alltför blodigt dyrt och man kan samåka skulle det vara skitkul.
 

r Anders

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2003
Ort
Västerås
Hoj
KTM 550 Tracker
Oooo vad roligt det ska bli :2cool jag har bokat in Midlanda i maj & Juli, Gelleråsen i Augusti = 6 dagar...
Det har smugit in ett fel i bekräftelsen till Midlanda 16-17/7, det står "2007-08-1617", kan du kanske fixa :rolleyes:
*Anders*
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Gottis skrev:
2618965 lär komma på alla dagar på åsen iaf :)
Ja då är det hög tid att boka sig, platserna börjar ta slut...Ingen rabatt till
långsamma smc instruktörer med gayavatar.....köp en:squid :squid 1000cc och du kommer att platsa...
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
MickeG skrev:
2628390 Ja då är det hög tid att boka sig, platserna börjar ta slut...Ingen rabatt till
långsamma smc instruktörer med gayavatar.....köp en:squid :squid 1000cc och du kommer att platsa...


Gubben lilla kör ju cirklar runt dej med en 50 cc moppe :D :D :D
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Flera
En fråga.

PDF filen man ska ha utskriven och påskriven för att få åka ,kommer ni ha sådana på plats att skriva på ?

Det känns som en sån sak som man enkelt kan glömma kvar på byrån i hallen och bli nekad att få köra på grund av det känns lite hårt.
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
P@trik skrev:
2629259 En fråga.

PDF filen man ska ha utskriven och påskriven för att få åka ,kommer ni ha sådana på plats att skriva på ?

Det känns som en sån sak som man enkelt kan glömma kvar på byrån i hallen och bli nekad att få köra på grund av det känns lite hårt.

Var lugn, dom har vi med oss. Alla som accepterar våra regler kommer att få köra.:tummenupp
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Gottis skrev:
2628646 Gubben lilla kör ju cirklar runt dej med en 50 cc moppe :D :D :D
Perfekto, men då får du inte jacka kolven och dreva...så då ses vi på åsen och sen tar ni omvägen förbi midlanda innan ni drar hem götet, och får då tre bandagar för nästan inga pengar alls.:tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top