2007 års bandagar med www.banakning.nu

Status
Ej öppen för fler svar.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Nu har vi bokat upp oss på alla dagar :yoparty
Är körningarna lika bra som förra året så kommer det här bli kanon!!!

Dags för hämnd på Ejes och den förbannade chikanen på Midlanda.
Syns runt om i landet nästa år :)
 

P@trik

#16
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Flera
Alicia skrev:
2629529 Nu har vi bokat upp oss på alla dagar :yoparty
Är körningarna lika bra som förra året så kommer det här bli kanon!!!

Dags för hämnd på Ejes och den förbannade chikanen på Midlanda.
Syns runt om i landet nästa år :)


Gillar du inte ejes..
 

Bifogat

  • ejes.jpg
    ejes.jpg
    91.7 KB · Visningar: 126

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Alicia skrev:
2629529 Nu har vi bokat upp oss på alla dagar :yoparty
Är körningarna lika bra som förra året så kommer det här bli kanon!!!

Dags för hämnd på Ejes och den förbannade chikanen på Midlanda.
Syns runt om i landet nästa år :)

Vi hoppas att dom blir bättre än förra året!
Jag lovar att jag ska spåra Midlanda för dig, chikanen är svår...men träffar man rätt går det att köra fort där:tummenupp
 

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Tänkte jag skulle vara med pa en par körningar. Vilken grupp kvalar man in i med cirkatider pa 1.06 runt Midlanda?:va Är det Medel eller Snabb?

Vill ju inte bli totalt rundningsmärke...:näsblod
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Palmas skrev:
2629624 Tänkte jag skulle vara med pa en par körningar. Vilken grupp kvalar man in i med cirkatider pa 1.06 runt Midlanda?:va Är det Medel eller Snabb?

Vill ju inte bli totalt rundningsmärke...:näsblod

Du kan boka dig i snabb grupp utan problem. Efter två dagar där så kommer du att ha ett helt annat tempo...dvs vi ska lära dig allt utan att knocka dig....som Balou sa
 

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
MickeG skrev:
2629633 Du kan boka dig i snabb grupp utan problem. Efter två dagar där så kommer du att ha ett helt annat tempo...dvs vi ska lära dig allt utan att knocka dig....som Balou sa
Det later bra:tummenupp Har väl lagt nagot hundratal varv där redan men det finns massor att slipa pa. Har inte riktigt kommit underfund med första högern efter start och mal samt inbromsningen efter langa rakan kan bli klart bättre. Har lagt in intresse för Maj och Juli, skall bara koordinera med frun imorgon...:D
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Palmas skrev:
2629637 Det later bra:tummenupp Har väl lagt nagot hundratal varv där redan men det finns massor att slipa pa. Har inte riktigt kommit underfund med första högern efter start och mal samt inbromsningen efter langa rakan kan bli klart bättre. Har lagt in intresse för Maj och Juli, skall bara koordinera med frun imorgon...:D
Kanon, då tar du rygg på mig....även om jag är långsam (Gottis kör ju ifrån mig med sin moppe 50cc ,eftersom jag är gammal och grå):D :D :D... Men alla gånger jag kört där så är det en vänster efter start & mål..hoppas jag inte har missat något!!!! Nog med s..snack banan är mycket svårare än många tror, och det gäller att träffa rätt i just de kurvor du beskriver. Vi ses snart:yoparty
 

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
Är bokad på alla g-åsen dagar.
Ska bli riktigt kul att testa på bana igen och helst inte krasha denna gång:gnissla
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Fint, bokat alla Gelleråsen åkningar... Ska bli skoj o se om man får upp lite fart på Ninjan till slut ;)
 

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
MickeG skrev:
2629658 Kanon, då tar du rygg på mig....även om jag är långsam (Gottis kör ju ifrån mig med sin moppe 50cc ,eftersom jag är gammal och grå):D :D :D... Men alla gånger jag kört där så är det en vänster efter start & mål..hoppas jag inte har missat något!!!! Nog med s..snack banan är mycket svårare än många tror, och det gäller att träffa rätt i just de kurvor du beskriver. Vi ses snart:yoparty
Jag är gammal och tjock sa jag kommer att ha fullt upp för att kunna hänga med.

Jo första kurvan efter start och mal är en vänster och den har jag rätt bra koll pa även om det kommer folk pa yttern där ibland. Dock är det högern efter vänstern (som da blir första högern efter S&M :tungan ) som jag inte tycker om. Den känns väldigt feldoserad och faller undan pa ett sätt som gör att jag tycker jag ska tappa framhjulet. Har dock aldrig vurpat där även om det var nära en gang förra sommaren pga av spill fran en bil :mad:

Har anmält men inte bekräftat, kommer nog att göra det idag, tror dock att jag lyckades pricka fel och anmäla mig pa medel istället för snabb...far ändra i bekräftelsen, sag att det gick att göra.
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
MickeG skrev:
2629319 Perfekto, men då får du inte jacka kolven och dreva...så då ses vi på åsen och sen tar ni omvägen förbi midlanda innan ni drar hem götet, och får då tre bandagar för nästan inga pengar alls.:tummenupp


får se hur jag gör med midlanda men är iaf bokad på alla dagar på åsen
 

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Hos fingert
Hoj
CC Dominator
fan vilken miss. taskigt geografisinne har man iallfall... fick för mig att midlanda var typ 20 mil hemifrån.. men det var ju typ 80. får nog ta att strunta i midlanda bokningen och köra åsen istället bara
 

Palmas

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Ingen
Nu har jag anmält mig och bekräftat via länk för Mittsverigebanan i maj och juli. Far man nagon bekräftelse att man har gjort rätt och att det fanns plats kvar? Jag ändrade i själva bekräftelsen till snabb grupp men jag har inte fatt nagot mail att allt har gatt bra. Ska man fa det?
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
Gottis skrev:
2634484 får se hur jag gör med midlanda men är iaf bokad på alla dagar på åsen
Härligt mannen, se nu till att komma till midlanda också...se det som en mini-semester, mc nästan hela veckan:tummenupp Sen är du hemma till helgen igen och till festen med polarna
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
schneberger skrev:
2635026 fan vilken miss. taskigt geografisinne har man iallfall... fick för mig att midlanda var typ 20 mil hemifrån.. men det var ju typ 80. får nog ta att strunta i midlanda bokningen och köra åsen istället bara
Klart du ska vara med på Mitt Sverige banan....Platserna på alla våra körningar börjar ta slut redan nu.

+Kör du med oss kommer du att få prova marknadens lättaste hjälm 1050gr som alla har råd att köpa, testa handskar, skinnställ och feta Daytonastövlar....+äta en fetgod middag..Allt detta är värt en lite extra omväg, jag lovar:yoparty :yoparty
 

MickeG

Medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Hus
Hoj
KTM RC56-R
*Anders* skrev:
2622867 Oooo vad roligt det ska bli :2cool jag har bokat in Midlanda i maj & Juli, Gelleråsen i Augusti = 6 dagar...
Det har smugit in ett fel i bekräftelsen till Midlanda 16-17/7, det står "2007-08-1617", kan du kanske fixa :rolleyes:
*Anders*
Tyvärr kommer alla att få leva med detta problem tills vi har får igång våran webbshop. Gör vi något åt scriptet nu så kan hela bokiningssystemet braka åt h......
 

raceready37

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Stockholm
Hoj
K5, nu ger jag upp och kör r1-08
Kanon, är nu bokad på alla körningar. Ser fram emot att prova alla nya raceprodukter som ni har med er i år!Ny hoj, nu ska du få fetstryk mr saint! Hoppas du trimmat och slimmat annars är du rökt... Själv är jag fet och långsam men inte i år:arsele
 
Last edited:

MC Doktorn

Guest
Lyckades till slut boka :näsblod

Ser fram mot era bandagar micke bra arr med rätt priser och lagom mycket folk.:)
 

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Dalarna
Hoj
KTM RC8R
raceready37 skrev:
2639356 Kanon, är nu bokad på alla körningar. Ser fram emot att prova alla nya raceprodukter som ni har med er i år! Ny hoj, nu ska du få fetstryk mr saint! Hoppas du trimmat och slimmat annars är du rökt... Själv är jag fet och långsam men inte i år;:arsele

Det är inte bara du som har trimmat och slimmat tjejhojen är utbytt mot fullkittad Fireblade superbike. Dom runda formerna har höstens vattenpoloträningar slipat bort och ska sanningen fram så är du ju bara en 08a precis lika vilsen som i fjällen finast grejer och kan inte åka :FU i fjällen har vi ett talesätt håll tungan rätt i mun varje liten meter är en hundradels sekund:arsele och du är inte ens i närheten av en dröm Mr Race.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top