2013 års bandagar med Cashback Racing

Sportmoppe

Med Lem
Gick med
25 Sep 2008
Ort
Kingsfield
Hoj
-10 Gsx1250FA -05 gixxer-04 gixxer K1200S(Borta) DRZ 400E
Fina bilder du tar med "Hubble"teleskopet! Har du fler på nr 75 svart Suzuki?
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Stort tack till alla!

F-n va kul det är att arrangera när vi har ett så glatt och trevligt gäng. Extra roligt är det att se så många återkommande ansikten som åkt med oss sen vi började arrangera för ett par år sen och givetvis kul även med de som prövar oss för första ggn, hoppas ni är lika nöjda.

En eloge till Mojja som lånade ut sin extra fälg till Viktor med CBR:en så han kunde köra.

På återseende!
/Cajback #kräfta


Tack själv för en som vanligt strålande solig och rolig dag.
Självklart hjälper man till när tillfälle ges. Nästa gång är det jag som saknar något :)

Nu laddar vi inför augusti dagarna ska bli roligt med en massa testvinnande tyska literklubbor, Hoppas man hänger med runt banan på sin lilla moped ;)
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Under lördagen hoppas jag att de sista bilderna kommer upp (sen finns det ju en massa små filmklipp också...), men under tiden komme några lite mer redigerade bilder.
DSC_0179.jpg DSC_7740.jpg DSC_7758.jpg DSC_7784.jpg DSC_7819.jpg
 

Micke®

konnässör
Gick med
10 Aug 2010
Ort
Nacka
Hoj
999 ml Tysk 249ml Spanjor
Stort tack till er för ett väldigt trevligt arrangemang! Mycket körning, gott sällskap och kanon väder. Väldigt lyckat!
Vi syns i augusti.
Keep up the good work:tummenupp
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Hej alla,

Här är sista batchen med bilder (tror jag). Bilderna är som sagt bara lättredigerade och går att spara ner direkt från länken i schysst upplösning. Om ni vill ha en bild i högsta upplösning så är det bara att maila oss bildnumret på Cashbackracing@gmail.com

http://img.gg/CjHz9qj
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Grymt snygga bilder som vanligt Klotgren ;)

Synd att man denna gång verkade vara osynlig ute på banan!! Men i augusti då djävlar ska jag ha hojen lackerad i neongrönt så du inte missar mig!!!
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Grymt snygga bilder som vanligt Klotgren ;)

Synd att man denna gång verkade vara osynlig ute på banan!! Men i augusti då djävlar ska jag ha hojen lackerad i neongrönt så du inte missar mig!!!



Märkligt hur du lyckades flyga under min radar så pass! Hittade till slut två bilder från min 3:e kamera.
Å du Mojja, dont worry, jag skall försöka göra lite fetredigering på dem lite senare:yoparty

Mojja 2.jpg

mojja.jpg
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Oj, glömde säga det men detta är till er som filmade på bandagen.

LÄGG GÄRNA UT ERA FILMER PÅ YOUTUBE ELLER VIMEO, ni behöver inte hålla på att redigera något, ut med dem bara:)

Men.... För att alla lättare skall kunna hitta dem på youtube eller Vimeo tagga dem med:
"Cashback Racing" "bandag Juni 2013" "Cashback Racing bandag Gelleråsen juni 2013" "gelleråsen".
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Gsxr 1000 K6
Märkligt hur du lyckades flyga under min radar så pass! Hittade till slut två bilder från min 3:e kamera.
Å du Mojja, dont worry, jag skall försöka göra lite fetredigering på dem lite senare:yoparty

Jättebra bilder!

Trodde jag skulle få sen en bild då jag var ute och kollade växtligheten mellan ejes och esset...:fyllisar
 

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Jättebra bilder!

Trodde jag skulle få sen en bild då jag var ute och kollade växtligheten mellan ejes och esset...:fyllisar

Nä du, även fast jag kanske har sådana bilder så brukar jag inte lägga upp dem av flera anledningar, vi är snälla killar, vars enda mål är att du skall ha en bra och utvecklande dag:krama
 

GT350R

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2008
Ort
Falun
Hoj
1999, Honda CBR600F4
Supersnygga bilder - stort tack för en super dag på Gelleråsen =)

/ Bertil
 

Sandfållan

#6 R-600 2014
Gick med
4 Feb 2013
Ort
Vid en bana
Hoj
600rr
Fullt medveten om det men på dom få varven så är det fortfarande ballt!


Nja ballt är att han kör 1.07 tider och är jätte duktig. Skulle man han få för sig att köra imorgon så sätter han 1.08 på första passet dom håller den nivån A-Förarna inga chansningar där eller uppvärmningspass mitt under race säsong bara ut o panga och leverera..
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top