25-åringen har erkänt

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
Oavsett om grabben hade ett motiv eller inte så kan man knappast kalla det ett politiskt mord. Det är ett dåd av en psykiskt sjuk man. Hade han fått vård hade det inte hänt. Hade Anna Lindh haft en livvakt så hade det heller inte hänt.

HanneZ

Guest
Jo men är inte alla mördare sjuka? De tycker ja!

Om hon inte hade varit politiker hade hon väl inte blivit mördad? Då måste de väl ha med politiken o göra?

K-Micke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goldwing
HanneZ skrev:
Om hon inte hade varit politiker hade hon väl inte blivit mördad? Då måste de väl ha med politiken o göra?

Jo men jag menar att ett politiskt mord är ett mord som utförs av ett politiskt
parti eller en organisation och som utförs för att gynna deras egna intressen.
Såna mord är ju också noga planerade. Det är en viss skillnad tycker jag.

HanneZ

Guest
ahh så sätt, jo de e ju sant, det är väl om nåt ännu allvarligare

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
VaLLe skrev:
Man kan vrida det på många olika sätt.....

Möjligt. Jag har ingen aning om vad du skrev, det är det jag tycker är ouppfostrat. Umgås man i en viss krets och har något att säga gör man det så att alla förstår.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
-Lowrider- skrev:
Ja säger som Ebs vi sätter punkt,,,,,alla har vi olika åsikter och så kommer det alltid förbli.
Kankse borde hissa den amerikanska flaggan här snart också,,,kanske införa dollarn!

Och det är med detta välformulerade argument (för vilken ståndpunkt?) du vill sätta punkt? Ok.

Som sagt, siktar du fortfarande på knähundsepitetet är det nog dags att du filar lite på din omvärldsanalys.

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
Mm, tror jag gått på samma skola som idioten, några av mina nuvarande lärare har haft honom osv.. På vår skola har vi ju länge påpekat att på den skolan där han gick går bara idioter och galningar, nu fick vi äntligen rätt.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
-Lowrider- skrev:
Med andra ord är du ju också en idiot då, eftersom du gått på samma skolan....jaja här dra vi alla över en kant! :3freak

Försvarar du klappisen?

Enligt mig så ska man sänka sånna som han i sjön. :mad:

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
-Lowrider- skrev:
Nope menade att han säger att alla som gått på hans skola skulle vara likadana och tröga i huvudet! Har svårt att tänka mig det......men det roliga var ju att han sa att han hade gått på den skolan där mördaren gick. Slutsats då måste han ju vara dum i huvudet själv eftersom alla var det som gick på den skolan.
edid:världens längsta mening.

Läs tråden och alla inlägg du skrivit, det låter som du försvarar honom. ÄR du 25-åringen? :va

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Den anklagade 25-åringen är misstänkt, och häktad, för mord. Vänta tills rättegången är över innan ni dömer honom; han är oskyldig tills motsatsen är bevisad, som tur är. Det erkännande som diskuteras så mycket, har mycket litet bevisvärde i ett sådant här mål.

HanneZ

Guest
-Lowrider- skrev:
Nej gör jag inte,,,men eftersom ni ibland verkar sakna allt vad logiskt tänkande innebär så har jag väl rätt att skriva jag också.
Har aldrig försvarat honom bara menat att han behöver vård och inte som ni säger att han borde avrättas mm och slänga nyckeln i brunnen!
Tänka logiskt? Vet du vad logik är ens?

Villee

rookie
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
cbr600f
-Lowrider- skrev:
Med andra ord är du ju också en idiot då, eftersom du gått på samma skolan....jaja här dra vi alla över en kant! :3freak

Nej, jag har inte gått på den skolan, jag har eventuellt gått på en annan skola än den jag syftade på där, som han eventuellt också gått på, fast där var jag inte ens ett läsår och osäker om han gick där. Ivf. är de flesta som går i den skolan som han gick på är något mindre begåvade.

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
-Lowrider- skrev:
Nej läs då om inläggen om du har dyslexi!
Har aldrig försvarat honom utan bara sagt att vård vore det ända rätta om åklagaren nu anser det.

Innan du häver ur dig sån dynga ska du nog se över dina egna språkkunskaper.
http://www.susning.nu/Dyslexi

Försöker du ge mig spö verbalt så lär du få smaka.
En del säger att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad, vill DU bli behandlad?

Jag tycker vi ska behandla 25-åringen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife