25 års present???

devilsdream

Ny medlem
Gick med
4 May 2004
Hoj
fulmotard xr600 & wr450f & r1 -03
tjena.
har ett litet problem. kompisens fru fyller 25 på lördag, hon ska ha stort kalas och jag vet verkligen inte vad jag ska köpa till henne.
jag o en annan polare satt o funderade här tidigare i veckan o kom fram med två förslag som båda visade sej ogenomförbara.
1
skulle köpa en levande kalkon till henne. dock visade det sej att man var tvungen att köpa flera samtidigt o det blev lite dyrt så det ströks.
hon o hennes gubbe bor på landet och har en del djur sedan tidigare så det hade inte varit något problem för den stackars kalkonen.
2
köpa några kubik med makadam som dom tippade på tomten. och sätta en skyffel med en röd rosett på toppen men han som skulle köra hade inte tid i helgen så det fick strykas. och jag kan tillägga att dom hade säkert fått användning för gruset.

så nu står vi här utan present o lördagen närmar sej med storm steg o fantasin börjar tryta.
ös på med förslag, behöver all hjälp jag kan få
som ni förstår så handlar det inte om smycken o gardiner o sån skit utan lite roligare presenter.
pris på max 1000 lappen

mvh

devilsdream skrev:
som ni förstår så handlar det inte om smycken o gardiner o sån skit utan lite roligare presenter.
pris på max 1000 lappen
mvh

För att stjäla och spinna vidare på en annan sh:ares idé:

1. Köp rikligt med fikabröd(MYCKET) och ta med som present.
2. Sup honom redigt snorfull
3. Se till att i förväg ha bjudit in ALLA grannar på "födelsedagsfika" kl 08 dagen efter.

.....med så mycket fikabröd blir det svårt för honom att neka de ditresta grannarna fika trots att han bara sovit två timmar och är bakis som ett djur! :tummenupp

Om de nu har en massa djur så spinn vidare på det då:
kossa, tjur, oxe, häst, minigris, stor gris, tupp, gås, get.. ja you get my point :D

Presentkort på fallskärmshopp (om hon är fullt frisk vill säga)

Bungyjump

En tur med en luftballong

Dumpa en skruttig kaross (typ nått billigt från skroten) och gör om till stor blomlåda (det uppskattades inte av en som fyllde 50 men men... )

bungyjump var en bra ide, men tyvärr så bor vi lite långt irån allt här ute på kusten. (sedan tror jag att kärringen hade fegat ur:lol )
resten blir nog lite dyrt.
kan tillägga att hon är en stadgad 2 barns mor som ser till att hennes man (polaren) inte kommer ut och har kul över huvud taget.

Ptja, 25 års present. Jag antar att det är något som ska räcka i 25 år? Vad du än köper så köp nåt som har bra kvalité så det verkligen håller 25 år :hihi

25-årig tvåbarnsmor....

Ett presentkort på något dagspa i närheten? Massage, ansiktsbehandling, lavastenar, floating, lerinpackning etc.

Presentkort på Fina Butiken där ni bor.

Ett Delicard, kankse (www.delicard.se)

En trevlig korg med delikatesser i (goda ostar, exotiska frukter, champagne, etc)

En trevlig korg med lyxxiga hudvårdsprodukter (eg kankse bättre med ett presentkort på NK avsseende hudvård, hon kan ju ha favoriter)

Alltså - nånting som glädjer henne och som hon kan nyttja/göra utan barn och man.

duckie skrev:
2423676 25-årig tvåbarnsmor....

Ett presentkort på något dagspa i närheten? Massage, ansiktsbehandling, lavastenar, floating, lerinpackning etc.

Presentkort på Fina Butiken där ni bor.

Ett Delicard, kankse (www.delicard.se)

En trevlig korg med delikatesser i (goda ostar, exotiska frukter, champagne, etc)

En trevlig korg med lyxxiga hudvårdsprodukter (eg kankse bättre med ett presentkort på NK avsseende hudvård, hon kan ju ha favoriter)

Alltså - nånting som glädjer henne och som hon kan nyttja/göra utan barn och man.

det är bra förslag och jag hade nappat på det om jag var ihop med henne. men nu är jag ute efter lite roligare saker.

duckie skrev:

SPA fick ja när ja fyllde 25, så ***** tokigt skönt så det var ju sanslöst!
Det uppskattade jag verkligen. Fick alla behandlingar från lunch till sen eftermiddag, därefter åt jag kanongo mat på nått ställe och sen sov jag över på hotellet som låg i anslutning till spa till dagen efter. Det gick på allt som allt 1600 kr men behandlingarna får du ju för runt tusenlappen. Beror ju på vad du vill ge och hur mycket.

Är hon förtjust i fin mörk choklad så finns det butiker som fixar ordning en mysig presentkorg eller så går du till en sådan butik och plockar ihop en egen chokladask med handtillverkade praliner :kär

lite bra länkar (har utgått från att hon osså bor i Lysekil):

http://www.hotellysekil.se/main.asp?cc=sv

http://www.roslagenadventure.se/rw/hotell.htm

såg nu att du ville ha nått annat än spa.. kolla detta då :)

www.dino.se

http://www.bluebox.se/index.asp

http://www.24.se/

http://www.dunken.se/default.asp

http://www.nelly.se/

http://www.shirtstore.se/

Last edited:
devilsdream skrev:
2423696 det är bra förslag och jag hade nappat på det om jag var ihop med henne. men nu är jag ute efter lite roligare saker.

Ah ok. Hm....

Tjöp någon "erotis" sak - en majskolvsdildo, uppblåsbart får, uhm... en vahettere......uppblåsbar John, tusentals kondomer (två barn får räcka!!), en lösvagina med hennes namn på (så får gubben lite omväxling), eller en barbara (f'låt skrutten) som ni limmar fast hennes fotografi på... en strip-kille kankse.. eller en rolig sexig kostym från www.playwear.se..

ja.... int vet jag. Jag vet inte mycket om makadam och kalkoner.

intimt hårborttagningsmedel:tummenupp brukar vara mkt uppskattat... av killen:D, kan inte garantera dock att hon fattar vinken men man kan ju hoppas:tummenupp

köp en dvdspelare.. o en porrfilm.. oså packar ni upp dvdn försiktigt o sätter i filmen sen packar ner dvdn igen så den ser ouppackad ut..sen..ja.. :D

duckie skrev:
2424108 Ah ok. Hm....

Tjöp någon "erotis" sak - en majskolvsdildo, uppblåsbart får, uhm... en vahettere......uppblåsbar John, tusentals kondomer (två barn får räcka!!), en lösvagina med hennes namn på (så får gubben lite omväxling), eller en barbara (f'låt skrutten) som ni limmar fast hennes fotografi på... en strip-kille kankse.. eller en rolig sexig kostym från www.playwear.se..

ja.... int vet jag. Jag vet inte mycket om makadam och kalkoner.

sådär ja. nu börjar det likna något. det ska vara lite styggt men inte för elakt.
vill ju fortfarande att dom släpper in mej i huset om jag skulle dyka upp en dag när hon lagar någon god middag.:D

*/ ?>
Nyheter
Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...