Ska köpa hoj snart, mellanhoj, och den jag har ställt in siktet på är inte strypt så jag tänkte försöka mig att försöka fixa det. Vad gäller? Jag har för mig att det kostar runt 1000lappen att strypa hos en verkstad och fixa papprena som behövs osv. Behövs det en regbesiktning sen också? Farsan var osäker på vad jag sa så han ringde mc-varuhuset och frågade vad det kostade att strypa, svaret han fick var att det låg på ungefär 4000.
Efter en stund lyckades jag lirka ur honom att 2500 var en "justering" för att den skulle gå bra. Vad menar dom med det? En bänkning med förgasarjustering och inget mer? Om inte hojen går helt skitdåligt ojusterad så klarar jag mig nog nämligen utan det, iaf för den prislappen.. Vad är det som gäller?
Efter en stund lyckades jag lirka ur honom att 2500 var en "justering" för att den skulle gå bra. Vad menar dom med det? En bänkning med förgasarjustering och inget mer? Om inte hojen går helt skitdåligt ojusterad så klarar jag mig nog nämligen utan det, iaf för den prislappen.. Vad är det som gäller?