J-Bone skrev:
Jag skojar bara lite på dig, allvarligt så kör du fort där det är kul att köra fort, d v s i böjarna. Önskar jag kunde ta kurvorna som dig.
Jag tyckte det var riktigt kul tempo igår, kör inte gärna mycket fortare än så. Men jag antar att du inte tog i speciellt mycket, eller hur?
För att vara på gatan gick det fort emmellanåt även i min bok: Betecknas som "Mkt god Styrfart".
Åker jag själv så blir det oftast bara "God styrfart" och ibland "Hysterisk styrfart"
allt beroende på humör mm
Bör ju nämnas att min Falco hittar bra på dessa vägar.
Men det går att öka rejält om det är bana
ändå blir man ett rundningsmärke för kanoner som Buster....
Bör nämnas att för killar som Bluerider, Buster aaron och Mikcar te.x var detta bara "hyggligt touringtempo " för att vara en gatkörning.
Jag gillar att åka "fort" men jag gillar inte att ta risker, därför "laddar" jag inte över skymda krön eller genom skymda kurvor......Alltså- gärna fort men inte med livet som insats.
Om jag skulle hänga på dig på din favvo väg för första gången skulle du se på temposkillnad....jag behöver minst ett "sighting lap" innan jag åker med "styrfart".
Hur som, jag hadde kul och var på humör, och ingen skrek ju stopp så det var väl bara att pista vidare.
Personligen var jag mest impad av VTR ekipaget som lär haft varma däck efter några stinter