2dagars banåknig

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
jag har hyrt midlanda banan sön mån 27-28juni 3grupper med 15 i varje 16x20min för 1000kr frukost lunch o grillparty finnes i restaurangen har samma körning 16-17juli fre lör anmälan per telefon 023-16622 070-4284747 peter

Bifogat

• image8.jpg
    image8.jpg
    6.5 KB · Visningar: 15

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
är det ingen som vill körabana det finns instruktörer o 1000kr är fan billigt kolla bikeevents tok priser 950 kr för 6x20min med 25pers på banan lämmeltåg :hihi

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
40 mil från Stockholm, inte såååå farligt faktiskt. Men varför kostar det såpass mycket som 1000 spänn, inte ens Mantorp kostade så mycket när No1 hyrde den privat... Och Kinnekulle kostade 500 privat. Var inte så himla många på dessa körningar heller.

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Ace Niki skrev:
40 mil från Stockholm, inte såååå farligt faktiskt. Men varför kostar det såpass mycket som 1000 spänn, inte ens Mantorp kostade så mycket när No1 hyrde den privat... Och Kinnekulle kostade 500 privat. Var inte så himla många på dessa körningar heller.
1000 är för 2 dagar jag vet inte nån körning med max 45 pers vet du :confused: lite folk lika med inge trängsel o bra tempo inge lämmeltåg kinnekulle är billigare att hyra hade körning där o3 för 400kr men banan är ju livsfarlig avåknings zonerna är ju järn staket den är inte häller godkänd for hoj åkning sen 96 eller 94 minns ej då en normman nästan dog där han sitter i rullstol i dag

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
saint skrev:
jag har hyrt midlanda banan sön mån 27-28juni 3grupper med 15 i varje 16x20min för 1000kr frukost lunch o grillparty finnes i restaurangen har samma körning 16-17juli fre lör anmälan per telefon 023-16622 070-4284747 peter
är det någon licens grupp också eller?

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
saint skrev:
.. kinnekulle är billigare att hyra hade körning där o3 för 400kr men banan är ju livsfarlig avåknings zonerna är ju järn staket den är inte häller godkänd for hoj åkning sen 96 eller 94 minns ej då en normman nästan dog där han sitter i rullstol i dag

Jag älskar Kinnekulle!:kär Man slipper iallafall mötande trafik och grus på vägbanan. :)

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
Anneli skrev:
Jag älskar Kinnekulle!:kär Man slipper iallafall mötande trafik och grus på vägbanan. :)

Under bron kan det ligga en del.. ligger stora bummlingar där uppe från grusvägen som bara väntar på att trilla ner precis före svängen :gnissla

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
heigo skrev:
Kan du lägga upp lite info om banan= :banana

Kanske en länk?
kolla på umcc sida på sporthoj en tråd med namn bilder från midlanda

Bifogat

• mittsverigebanen_map.gif
    mittsverigebanen_map.gif
    4.7 KB · Visningar: 32
Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping