30-årspresent till en kille?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
En polare fyller 30 på lördag och jag ska dit och fira litegrann men presenten är ju som vanligt ett jävla gissel.

Han gillar bilar och motorcyklar och verktyg men har det mesta, så vad fan gör man :confused:

Sista utvägen blir sprit då han gillar det med, men något roligare borde man ju kunna hitta på. Eller nej, inte jag då men ni såklart :D

Gav en polare ett fallskärmshopp i 30-årspresent i somras.
Det var mycket uppskattat. :tummenupp

Nu har jag snackat med några polare och de flesta har givetvis gått ihop om det redan då vi har så spridda vänskapskretsar :mad:
Men som det ser ut just nu så är vi 2 pers på det åtminstone.

Hojtidningar kan ju funka faktiskt, dessvärre så är vi ju inte bortskämda med bra tidningar i Sverige och han gillar inte utländskt så mycket tror jag :(

Bandag hade fungerat men nu har han bara cross/enduro för tillfället.

Formel racing vore ju skitgrymt, dessvärre är jag inte så tät så att jag har råd med såna utlägg men hade vi varit flera så...

Nästrimmer känns mest elakt, kul men elakt :D

Fallskärmshopp tror jag INTE är något för honom :gnissla Gav bort deet i present till en som fyllde 25, det var mycket uppskattat även om det var en del dödsångest där emellan...

Alla vinner! :Bugar Mkt kul att välja för mottagaren och för skaplig peng för givaren! :yoparty

Vad menar du med "alla vinner" :va

Att ingen har tipsat om den sidan än http://www.greatdays.se/

Men då måste du nog kanske dra ihop ett gäng till att dela kostnaden med!

Starstrikers sida hade det blivit om jag skulle ha köpt något dylikt, men som sagt så är det lite för mycket pengar om man inte skulle ha gått ihop ett gäng. Och han är nog mer killen som ska ha nån konkret pryl när jag tänker efter.

Ähh, det får nog bli lite sprit, en näve blå piller och ett gäng p-rullar :gnissla

Last edited:
Starstrikers sida hade det blivit om jag skulle ha köpt något dylikt, men som sagt så är det lite för mycket pengar om man inte skulle ha gått ihop ett gäng. Och han är nog mer killen som ska ha nån konkret pryl när jag tänker efter.

Ähh, det får nog bli lite sprit, en näve blå piller och ett gäng p-rullar :gnissla

SJÄLVKLART har du rabatt hos oss om du vill ha nåt. PMa så fixar vi något:tummenupp

Bjud honom på en heldag med t ex gocart, en bra restaurang med bra mat & dryck sen utgång? (läs strippklubb) :tungan
Om man vill lösa det på ett enkelt sätt så ge honom ett presentkort på www.liveit.se så kan kan han välja själv vad för upplevelse han vill ha. Inom rimliga gränser då. :tummenupp

Du känner säkert nån Pro Mod-åkare eller motsvarande.

Ge honom en 6 sek-repa i present samt en dyr whiskey så kommer han garanterat bli glad! :)

Fast ni kanske får åka nedåt landet och skynda på, kan bli lite halt annars. :gnissla

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick