Själv hade jag flera olika typer av hojar, och plötsligt hade jag 3 eller 4 sporthojar. Nu är det bara två sporthojar igen. Men de är roliga maskiner och ibland bara villhöver man en till.Ingen kritik mot hojval, men varför samlar man på sig flera nästan likadana hojar?
- Det är ju ändå 3 olika märken där. Men om du menar sporthojar som typ, så har det varit speciella omständigheter. Jag sålde 929:an idag, och ska sälja även GSXR:en. En sporthoj och en ikon räcker : )Ingen kritik mot hojval, men varför samlar man på sig flera nästan likadana hojar?
- Mycket roliga, men jag behöver egentligen bara en. Har ursäkter för både GSXR:en och 929:an, men det är en krånglig historia : )Själv hade jag flera olika typer av hojar, och plötsligt hade jag 3 eller 4 sporthojar. Nu är det bara två sporthojar igen. Men de är roliga maskiner och ibland bara villhöver man en till.
Det var ingen kritik mot samlandet, jag tänkte bara att det var hojar som var rätt lika varandra och att det fanns ett skäl.- Det är ju ändå 3 olika märken där. Men om du menar sporthojar som typ, så har det varit speciella omständigheter. Jag sålde 929:an idag, och ska sälja även GSXR:en. En sporthoj och en ikon räcker : )
- Jag tog det inte som kritik, no worries : ) Det finns giltigt skäl till att jag hade både 929:an och GSXR:en, och det berodde på låååångsam hantering av ett skadeärende, som gjorde att jag fick impulsköpa en hoj medan jag väntade på den andra. Men anyway..äventyrs- naken- och glidarhojar intresserar mig inte, så det blir ingen sådan mix för min del.Det var ingen kritik mot samlandet, jag tänkte bara att det var hojar som var rätt lika varandra och att det fanns ett skäl.
Jag drar också på mig hojar men försöker ha olika typer, det går väl sådär.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|