4xhoj

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
Speed Triple 1050 RS, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Min rangordningfrån vänster till höger - lätt och snabb, ikonisk och grön, lätt och trimmad, hyfsat lätt och klassiker : )

535:an...tung och slö, men röd.

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Ingen kritik mot hojval, men varför samlar man på sig flera nästan likadana hojar?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ingen kritik mot hojval, men varför samlar man på sig flera nästan likadana hojar?
Själv hade jag flera olika typer av hojar, och plötsligt hade jag 3 eller 4 sporthojar. Nu är det bara två sporthojar igen. Men de är roliga maskiner och ibland bara villhöver man en till.

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
- Det är ju ändå 3 olika märken där. Men om du menar sporthojar som typ, så har det varit speciella omständigheter. Jag sålde 929:an idag, och ska sälja även GSXR:en. En sporthoj och en ikon räcker : )

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
Själv hade jag flera olika typer av hojar, och plötsligt hade jag 3 eller 4 sporthojar. Nu är det bara två sporthojar igen. Men de är roliga maskiner och ibland bara villhöver man en till.
- Mycket roliga, men jag behöver egentligen bara en. Har ursäkter för både GSXR:en och 929:an, men det är en krånglig historia : )

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
- Det är ju ändå 3 olika märken där. Men om du menar sporthojar som typ, så har det varit speciella omständigheter. Jag sålde 929:an idag, och ska sälja även GSXR:en. En sporthoj och en ikon räcker : )
Det var ingen kritik mot samlandet, jag tänkte bara att det var hojar som var rätt lika varandra och att det fanns ett skäl.
Jag drar också på mig hojar men försöker ha olika typer, det går väl sådär.

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Hoj
Det var ingen kritik mot samlandet, jag tänkte bara att det var hojar som var rätt lika varandra och att det fanns ett skäl.
Jag drar också på mig hojar men försöker ha olika typer, det går väl sådär.
- Jag tog det inte som kritik, no worries : ) Det finns giltigt skäl till att jag hade både 929:an och GSXR:en, och det berodde på låååångsam hantering av ett skadeärende, som gjorde att jag fick impulsköpa en hoj medan jag väntade på den andra. Men anyway..äventyrs- naken- och glidarhojar intresserar mig inte, så det blir ingen sådan mix för min del.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning