6000:- i belöning

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Till den som ger tips så att tjuven kan gripas och fällas.

Någon ohederlig person stal min jacka på Åhyddans fest i Linköping i lördags och jag betalar 6000:- till den som tipsar så att tjuven åker fast. Det var en svart halvlång jacka av märket Gant som hinnehöll mina nycklar, plånbok, en silvrig ericsson t68 och en hembränd dvd-skiva. Tjuven har använt mitt bankomatkort i se-bankens automat på stora torget kl 10:10 på söndagsmorgonen. Bilder från kameran kommer att publiceras så fort jag får dom.

Tips lämnas via pm eller till polisen i östergötland.

/HW

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Man lämnar aldrig ifrån sig plånboken.
Egentligen inte nycklarna heller.

Hur tog de jackan?
Hade du den i en garderob?
DÄR ska drulleförsäkringen täcka.

Du får stå ditt kast och lämna inte ifrån dig dessa saker i framtiden. Surt sa räven.

750RR

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
Du har bytt lås hemma va?

Fan va äckligt det kan vara att bli bestulen på ägodelar... Hoppas han kan bli återfunnen och fälld....

/Zana

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Trist med folk som inte kan skilja på mitt och ditt. Hoppas det löser sig HW.

HW

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Nej, inte SÅ dyr men jag vill gärna ha tag på snubben. Tyvärr får det här lite konsekvenser utöver mina försvunna ägodelar, det är tredje gången på ett år jag blir brottsoffer. Den här gången av vad som kan förmodas vara en hojåkare som även kan förmodas veta vem jag är.
Jag skulle ljuga om jag sa att det inte påverkar min inställning till det idéella arbete jag lägger ner på just motorcyklar och RR. Jag har svårt att se mig själv hjälpa till i någon större utsträckning med vetskapen att en av dom jag hjälper är svinet som snott mina prylar, och går omkring och flinar åt mig.
Det alternativet finns inte! Jag hoppas det löser sig fort som fan, annars drabbar det många, många trevliga hojåkare som inte gjort mig något ont, någonsin.

/HW

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
sunkigt.......fy fan va äckligt om man skulle bli bestulen av nån man känner o umgås med......
Hoppas du får tag i han.

//R

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Har du bild på jackan??

UltraMarine: En bankomatskod är rena skämtet att knäcka om man kan sina grejer. Trist att en sån person hänger på mcfester :(

HW

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
cRoC skrev:
Har du bild på jackan??

UltraMarine: En bankomatskod är rena skämtet att knäcka om man kan sina grejer. Trist att en sån person hänger på mcfester :(

Ingen bild men det är en halvlång svart blank jacka i något plast/gummi-liknande material av märket Gant.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Okay.. Åker igenom halva stan varje dag, om dumhuvet skulle ha på sig den menar jag. Pappa är Gant-nörd så jag känner igen dem lätt :D Håller utkik!

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
maverick_750rr skrev:
Man lämnar aldrig ifrån sig plånboken.
Egentligen inte nycklarna heller.

Hur tog de jackan?
Hade du den i en garderob?
DÄR ska drulleförsäkringen täcka.

Du får stå ditt kast och lämna inte ifrån dig dessa saker i framtiden. Surt sa räven.

750RR

Så du tror inte att du har utsatt dina ägodelar för stöldrisk någon gång? :fyllisar

Therudeboy

Guest
Jag blev av med min jacka för 4500 på en nyårsfest för 3 årsen nu, det jobbigaste är att alla som var där är folk jag känner väldigt bra. Dock har ingen vågat visa sig med jackan än för den killen skulle inte se fin ut när jag ser den.

Jackan skiter jag i igentligen, det är den dåliga stilen att sno av sina egna vänner jag inte gillar.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln