8/6 banåkning på Kinnekulle Ring

Stefan M

Have fun!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000RR & KTM 400EXC
Första körningen 18/5 klarades av med glada miner, och nu är det dags igen.

Finns det skojigare saker att göra en hel söndag?

Anmälan genom inbetalning av 600:- på postgiro 119 59 35-0, betalningsmottagare Stefan Magnusson. Ange "8/6", ditt mobilnr. Namn på den/de som skall åka skriver du också ner. Vill du ha bekräftelse på din anmälan anger du även emailadress.

Vi kör med begränsat antal deltagare, först till kvarn gäller.

OBS! Krav på ljudnivå motsvarande normala, icke modifierade originalavgassystem.

Mer info på hemsidan (nedan).

Stefan M
0708-894830
stefan.magnusson@genericsgroup.com

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Stefan M skrev:
Finns det skojigare saker att göra en hel söndag?

Nix......det blir min första bankörning för i år. :D har betalat nu.
ta mej fan att tiden inte räcker till... :rolleyes: :(

Och inget jävla regn.... tackar..tackar....!!! :fakta

Nån mer som ska dit..????

L-Born

Hustler
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
Re: Re: 8/6 banåkning på Kinnekulle Ring

Madhonda skrev:
Nix......det blir min första bankörning för i år. :D har betalat nu.
ta mej fan att tiden inte räcker till... :rolleyes: :(

Och inget jävla regn.... tackar..tackar....!!! :fakta

Nån mer som ska dit..????

Tja Madhoooonda!!

Jag och brorsan ska dit, det var vi som va på Mantorp med våra Rettor förra året.
Ska slänga på nytt drev-paket denna vecka så hojen kommer vara prima till helgen :tummenupp

Vi åker dit redan på lördagen och slaggar på vandrahem, är det några fler som finns på plats på lördagen? Isåfall kan man knäcka några bira på kvällen.... :öl :öl :öl dock inte för många, man vill ju inte klota pga att man är bakis!

L-Born

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
Re: Re: Re: 8/6 banåkning på Kinnekulle Ring

L-Born skrev:
Tja Madhoooonda!!

Jag och brorsan ska dit, det var vi som va på Mantorp med våra Rettor förra året.
Ska slänga på nytt drev-paket denna vecka så hojen kommer vara prima till helgen :tummenupp

Vi åker dit redan på lördagen och slaggar på vandrahem, är det några fler som finns på plats på lördagen? Isåfall kan man knäcka några bira på kvällen.... :öl :öl :öl dock inte för många, man vill ju inte klota pga att man är bakis!

L-Born
jag vill gärna sova på vandrar hem, har du nummret till vandrarhemmet så att man kan boka in sig? hur tar ni er ner? kanske kan sammåka?

Last edited:

L-Born

Hustler
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
Re: Re: Re: Re: 8/6 banåkning på Kinnekulle Ring

hermes skrev:
jag vill gärna sova på vandrar hem, har du nummret till vandrarhemmet så att man kan boka in sig? hur tar ni er ner? kanske kan sammåka?

Nummret till Vandrahemmet är 0510-540653 Ligger i hällekis.
Vi hyr släpvagn, det är särkrast så om man klotar :eek:

L-Born

Biker_R1

Medlem
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
BMW M1000R, Aprilia RSV1000R Factory-04 (såld), Dirtbike-06 125cc, YAMAHA R1 Turbo (#stulen#)
Ett tips!

Om ni har tänkt att ta nå´n bira :öl på Lördagskvällen så är det mycket bättre att ni åker till LIDKÖPING där det också är Cruising i helgen.
Det finns vandrarhem här med.
Det är ca: 2 mil härifrån till Kinnekullering.

Hällekis är bara en liten håla på baksidan av Kinnekulle där det kanske bor 100 pers.

Tyvärr kan jag inte vara med Er och köra på Ringen för min hoj är inte färdig än. :(
Men jag får nog åka upp och titta och kanske filma lite.

3699

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
KTM 690SMC
Är svårt sugen på att köra på söndag.
Finns det någon som vill dela ett släp från Stockholm på söndagsmorgonen. Jag kan fixa dragbil och står för soppa både till bil och hojar. Delar gärna släpvagnshyra om inte nån har eget släp.

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
3699 skrev:
Är svårt sugen på att köra på söndag.
Finns det någon som vill dela ett släp från Stockholm på söndagsmorgonen. Jag kan fixa dragbil och står för soppa både till bil och hojar. Delar gärna släpvagnshyra om inte nån har eget släp.
jo det vore skönt att slippa vibrera i 35 mil ¤2. du har pm.

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
man tackar alla som var på kinekulle i söndags, för en frevlig tillställning, hoppas vi syns på och utanför banan fler gånger.

ps: penguin du var snabb.

ps:3699 en trevlig resa upp och ned, man tackar för sällakapet.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
hermes skrev:
man tackar alla som var på kinekulle i söndags, för en frevlig tillställning, hoppas vi syns på och utanför banan fler gånger.

ps: penguin du var snabb.

Jag tackar allra ödmjukast för den komplimangen! :bow

Pratades vi vid i depån något? Jag har lite dålig koll på vem som var vem........körde du alltså i samma grupp som jag förresten?

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
Penguin skrev:
Jag tackar allra ödmjukast för den komplimangen! :bow

Pratades vi vid i depån något? Jag har lite dålig koll på vem som var vem........körde du alltså i samma grupp som jag förresten?
om du körde i mellan gruppen så åkte jag nog med dig. jag åkte den matt svarta hondan.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
hermes skrev:
om du körde i mellan gruppen så åkte jag nog med dig. jag åkte den matt svarta hondan.

Jaha, jaså men då så, då vet jag ju mycket väl vem du är! Vi pratade ju en hel del i depån!

Jag tyckte väl att jag inte såg nån sån Honda som på bilden i din avatur i gruppen. Du var ju inte så långsam själv heller förresten! :tummenupp Det var som brukligt, Hondorna i topp! :D

3699

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Hoj
KTM 690SMC
Vilken sjukt bra dag. Om man bortser från att jag har tappat hela pannan efter min brutala solbränna.

Hermes: Tack själv för trevligt sällskap. Hur gick det med bilderna, blev det några?

hermes

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
SÅLD
3699 skrev:
Vilken sjukt bra dag. Om man bortser från att jag har tappat hela pannan efter min brutala solbränna.

Hermes: Tack själv för trevligt sällskap. Hur gick det med bilderna, blev det några?
jo det blev lite bilder. lägger upp dem efter helgen, på bilder. :eek: solbränna.

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!