oscar skrev:Till vilket pg ska pengarna skickas?
Var ska anmälan skickas?
oscar skrev:Till vilket pg ska pengarna skickas?
Var ska anmälan skickas?
Man lär sigSwedie skrev:Wow! Fy vad dåligt organiserat det verkar vara. Många som inte vet ett jota om hur det går till.
Svemo strular fortfarande med serieanmälan osv. Vi kan inte vänta på dem längre utan anmäl dig på din klubbs anm.bl eller hämta en från [url]www.svemo.se[/url]
Skickas till nedanstående adress.
Vi hoppas inbjudan kommer med i nästa vecka´s IB.
Sista anmälningsdag: 7 april (gäller båda).
Startavgift SM: 1.800:-
Träningsläger: 1.500:- för hela lägret eller 1.000:-/dag
Betalas in på pg: 920 93 42 - 6 (ARC´s) senast 7 april. Glöm inte uppge namn, adress, klass och startnr.
Med vänliga hälsningar
Ingelie Adolfsson
Administrator
Anderstorp Racing Club
Box 180
S-334 24 Anderstorp, Sweden
Phone: +46 371 161 70
Fax: +46 371 161 77
Email: [email]racing@arc.nu[/email]
Web: [url]www.arc.nu[/url]
Gällde väl endast Rookie-VM. Annars brukar det väl kosta lika oavsett klass (undantaget 125 JR givetvis).Torkel skrev:Tidigare har alltid supportklasserna haft billigare startavgift, underligt om de kör "flat rate" på ARC?
Eller är jag ute och cyklar nu, snoret ligger som en kompakt fyllning i huvudet...![]()
ecce skrev:Fler frågor...
Måste man ha miljömatta på A-torp eller är asfalt där?
Brand släckare ett krav eller går det komma undan på nått sätt?
Jodfelsbrytare var hittar jag en sådan biligt?
Jodfelsbrytare var hittar jag en sådan biligt?
Som Stefan "Ipermoto" Olgarsson brukade säga: "En sofistikerad form av kapitalförstöring!" (eller nå't liknande)Swedie skrev:argh! måste ja leta ny bensindunk oxå. O jag måste även köpa en brandsläckare. Börjar kosta rätt mycket nu![]()
Håller fullständigt me !!!Gulsnabbtrajja skrev:Man lär sigFörstår nervositeten men ta´t lugnt. Har det inte stått i IB eller kommit ut på rr.se alt MCE-listan finns ingen inbjudan. Lägg undan pengarna och pröjsa när inbjudan kommer, är arrangören sen (inte så ovanligt) så är det hans problem.
Vi vet ju när eventet ska ske...
Vem har sagt det? Miljömatta ska väl alltid användas? första gången jag stötte på mattan var i Finland och då var det asfaltsdepå och krav på miljömatta. Luff gillade tydligen konceptet och sa då att det skulle genomföras i hela SO-serien. Mao borde det vara miljömatta som gäller.Axxexs skrev:Är en stor asfaltsdepå på Anderstorp så ingen miljömatta kommer att behövas användas där!
Ska vi behöva leta efter var hur när vi ska anmäla oss?sepahewe skrev:Följande fick jag från ARC:
Code:Svemo strular fortfarande med serieanmälan osv. Vi kan inte vänta på dem längre utan anmäl dig på din klubbs anm.bl eller hämta en från [url]www.svemo.se[/url] Skickas till nedanstående adress. Vi hoppas inbjudan kommer med i nästa vecka´s IB. Sista anmälningsdag: 7 april (gäller båda). Startavgift SM: 1.800:- Träningsläger: 1.500:- för hela lägret eller 1.000:-/dag Betalas in på pg: 920 93 42 - 6 (ARC´s) senast 7 april. Glöm inte uppge namn, adress, klass och startnr. Med vänliga hälsningar Ingelie Adolfsson Administrator Anderstorp Racing Club Box 180 S-334 24 Anderstorp, Sweden Phone: +46 371 161 70 Fax: +46 371 161 77 Email: [email]racing@arc.nu[/email] Web: [url]www.arc.nu[/url]
Gulsnabbtrajja skrev:Vem har sagt det? Miljömatta ska väl alltid användas? första gången jag stötte på mattan var i Finland och då var det asfaltsdepå och krav på miljömatta. Luff gillade tydligen konceptet och sa då att det skulle genomföras i hela SO-serien. Mao borde det vara miljömatta som gäller.
ecce skrev:Har grejat en släckare. Var inte meningen att dissa säkerheten men efter Jeep dunks förbudet så börjar jag undra vad Svemo håller på med.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |