Abstinensbesvär

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Nu känner jag abstinens på riktigt... Jag opererade min högerhand för ett par månader sen ungefär... och nu är vänsterhanden opererad oxå... Detta p.g.a. att nerverna fått det för trångt i handlederna... Fy fan va träligt att inte få köra hoj... Och sjukskriven som man är så är det svårt att få dagarna att gå... Jag vill ut o köööööra hoj!!!.... Någon med liknande problem kan ju höra av sig så kan vi gå och spela på nån bingohall eller nått om dagarna... :rolleyes:

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
JAG VET! Man kan lägga om garagetak för att få tiden att gå.

Det finns ett takfönster som behöver bytas också. Det är roligt! :)

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
Honda CBR 600RR
Titta på Moto GP Review från tidigare säsonger eller Isle of man :)

Du kan väl berätta för mig hur du tar dig igenom det här, då en operation av korsbandet väntar mig.

Krya på dig!

Ps.
Unna dig en resa ner till Spanien/Italien sen när du läkt ihop och kör bana där :drömresemål

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
JAG VET! Man kan lägga om garagetak för att få tiden att gå.

Det finns ett takfönster som behöver bytas också. Det är roligt! :)

Just det... Tänkte inte på det! :) Längtar efter att jobba... Skulle jobba alla dar i veckan om man kunde... Det är nu man förstår hur trist det måste va att vara arbetslös...

Jobbigt att ha abstinens för att man har runkat för mycket så att man inte KAN runka....:banana

Kan man inte själv så får någon annan göra det helt enkelt... Inte svårare än så... Kvinnor har en inbyggd moderskänsla för oss män och tycker synd om oss och ger gärna en hjälpande hand, när vi är skadade... Sitter nog i sen vikingatiden eller nått...

Last edited:

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Titta på Moto GP Review från tidigare säsonger eller Isle of man :)

Du kan väl berätta för mig hur du tar dig igenom det här, då en operation av korsbandet väntar mig.

Krya på dig!

Ps.
Unna dig en resa ner till Spanien/Italien sen när du läkt ihop och kör bana där :drömresemål

Hellst så skulle man varit utomlands hela sjukskrivningen... Men det är ju det där med att bada och infektionsrisken, stygn ska bort o.s.v.....
Jag tog en resa till grekland på en vecka bara när jag kände att man klättra på väggarna... Hade jag vetat att det skulle bli så här träligt så hade jag planerat bättre innan med olika resor etc...

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Just det... Tänkte inte på det! :) Längtar efter att jobba... Skulle jobba alla dar i veckan om man kunde... Det är nu man förstår hur trist det måste va att vara arbetslös...

Jamen dåså... då sätter vi igång. Garageporten behöver bytas också... det finns huuuur mycket som helst :)

Jag har redan en egen huspolack som gör allt det tråkiga som slipa, spackla, måla mm. Du och jag gör det roligare, lite mer maskulina arbetet som kräver kompetens.

xds

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
Ingen denna sommar.. :(
Jag började köra i Tisdags efter en operation i Juni.
Jösses så jävla roligt det är! :banana

Youtube, SH och nätpoker och jogging fick mina dagar att gå.
Om än jävligt långsamt.

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...