Ackta er för dumma rådjur..

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date

Dominator-Rocks

Guest
Ackta er för :dummer rådjur !!

:mad: :mad:

Faaan vad tröga dom är!

Klockan var ca 16:30
Var ute på en liten runda rätt som vad det är så hoppar det ut nått skit på vägen, det kopplar inte ricktigt vad det är först, sen typ FAAAAN Heavy metal :yoparty inbromsning, det ena IDIOT rådjuret står som paralyserad mitt i vägbanan och det andre helvetet en bit till vänster!

Stannade cirkus 2m ifrån dem, då får dom en ide´ :fattartil vi kanske inte skall stå mitt ivägen, skitdjuren hoppar den!

Jag åker åt sidan och pustar ut lite slänger in 2st grov portion och bara ..... jag vet inte vad..... är i alla fall glad att jag slapp åka in i dem satans odjuren!

Tror faan det var en förklädd VV gubbe som skulle kolla om jag klarade bromsprovet !

Watch out theire :dummer :dummer :dummer

Dominator-Rocks skrev:
2381901 Ackta er för :dummer rådjur !!

Faaan vad tröga dom är!

Var ute på en liten runda rätt som vad det är så hoppar det ut nått skit på vägen, det kopplar inte ricktigt vad det är först, sen typ FAAAAN Heavy metal :yoparty inbromsning, det ena IDIOT rådjuret står som paralyserad mitt i vägbanan och det andre helvetet en bit till vänster!

Va? Hade han inget körkort?

Bäst att ackta sig!

/H

Gjorde något liknande när jag körde 125:a o kom runt en sväng o där står det : / Den blir rädd som fan o till råga på allt så trillade den på vägen... Är glad att jag inte körde på den heller, fick också stopp på hojjen nån meter innan.

Livsfarligt att köra snabbt på mornar och kvällar!

Dominator-Rocks skrev:

Faaan vad tröga dom är!

Stannade cirkus 2m ifrån dem, då får dom en ide´ :fattartil vi kanske inte skall stå mitt ivägen, skitdjuren hoppar den!

Jag åker åt sidan och pustar ut lite slänger in 2st grov portion och bara ..... jag vet inte vad..... är i alla fall glad att jag slapp åka in i dem satans odjuren!

Tror faan det var en förklädd VV gubbe som skulle kolla om jag klarade bromsprovet !

det är ett rådjur mindre iaf!! jag klöv ett på mitten me hojen, på motorvägen innan hälsingborg. Inte nått jag vill göra igen!!

Höll på att klippa ett för två timmar sen. Kom på en 70-väg med räcken på båda sidor (inte viltstängsel), har precis kört ut ur staden och det kommer en liten by lite längre fram. Inte fan förväntar man sej ett rådjur där! Och det hoppade ut mellan mej å polaren som låg före mej. Jaja, man fick träna på panikbromsning iaf...

Jonny trajja skrev:
2381954 det är ett rådjur mindre iaf!! jag klöv ett på mitten me hojen, på motorvägen innan hälsingborg. Inte nått jag vill göra igen!!

Ajdå. Du verkar ha överlevt åtminstone, det är ju bra. :tummenupp

Vad har vi lärt oss av det här?

Vi ska ackta oss för rådjur i hÄlsingborgstrakten..

Dominator-Rocks skrev:

Faaan vad tröga dom är!

:dummer

Full gas med slipon är en bra kombo.:)
Gubbar, kärringar, ungar och barn flyttar sej ju iallafall från vägen, undra om det funkar på vilt också? :banana

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna