Egypten. Till exempel.Öh va, vad, var?
Egypten. Till exempel.Öh va, vad, var?
Egypten. Nordafrika är afrika.Öh va, vad, var?
Aha, ja jag vet inte, inte var de afrikaner i alla fall, men det är klart om Elon Musk är afrikan så why notEgypten. Nordafrika är afrika.
Edit: Tvåa på den pucken ja.
Mja alltså. Afrika är stort och nordafrika har inte alltid varit en sandlåda.Aha, ja jag vet inte, inte var de afrikaner i alla fall, men det är klart om Elon Musk är afrikan så why not
De var definitivt afrikaner, eller hur tänkte du? Som att säga att svenskar inte är européer för att vi inte ser ut som spanjorer… eller mongoler/indier är inte asiater.Aha, ja jag vet inte, inte var de afrikaner i alla fall, men det är klart om Elon Musk är afrikan så why not
Man är inte japan för att man åker tunnelbana i Tokyo.De var definitivt afrikaner, eller hur tänkte du? Som att säga att svenskar inte är européer för att vi inte ser ut som spanjorer… eller mongoler/indier är inte asiater.
Om man har en jordglob kan man se hur stort Afrika är. Det är faktiskt svårt annars…
Jag tycker du ska återgå till någon diskussion du behärskar, återkom när du gått ut gymnasiet.Tycker du ska Sova Mackan!
Elon är ättling till koloniserande holländare. Egyptierna var liksom där före…Man är inte japan för att man åker tunnelbana i Tokyo.
Tycker du att Elon Musk är afrikan?
Få se nu. Gymnasiet....! Jo Faan tog Examen 1982.....Och du då Super IQ ? När då?Jag tycker du ska återgå till någon diskussion du behärskar, återkom när du gått ut gymnasiet.
Enig i båda men att kalla egyptierna för afrikaner är måhända geografiskt korrekt men i övrigt är det på Elon nivå.Elon är ättling till koloniserande holländare. Egyptierna var liksom där före…
Nivån på dina inlägg är mycket jämn.Oj oj lilla ponken..Bättre om du runnit ut på lakanet ..
Kanske en lite dystopisk syn på läget men jag antar att Afrika är på liknande väg som Amerika var en gång. Infödingarna utrotas sakta och säkert, dom som inte integreras blir en del av 'reservatet' med allt det innebär. Sen tar väst över helt med kolonier och inbördeskrig. Och då blir det mot kineserna.
Överallt, fast det är det egna folket som gör det, och dom har jeepar och motorcyklar dom rallar omkring på istället för hästar. Bensinen är ju billig, liksom ammunitionen verkar det som.Var i Afrika skjuter kavaleriet ner infödingar med kulsprutor?
Nej, det kommer tvingas på dom i kinesernas takt. Det man inte dör av direkt dör man av på sikt i form av könssjukdomar och undernäring.afrikaner liksom många andra länder i tredje världen sakta men säkert kommer att bli allt mer civiliserade men det kommer ske i deras egen takt
Det verkar så. Dom behöver en 'Mamadou', en medicinman som kan tala med andar och dansar fram rätt väder.Afrika fixar inte konceptet "demokrati". De behöver envåldshärskare som styr upp saker och ting.
Överallt, fast det är det egna folket som gör det, och dom har jeepar och motorcyklar dom rallar omkring på istället för hästar. Bensinen är ju billig, liksom ammunitionen verkar det som.
Nej, det kommer tvingas på dom i kinesernas takt. Det man inte dör av direkt dör man av på sikt i form av könssjukdomar och undernäring.
Det verkar så. Dom behöver en 'Mamadou', en medicinman som kan tala med andar och dansar fram rätt väder.
*Ähum*Afrika fixar inte konceptet "demokrati". De behöver envåldshärskare som styr upp saker och ting. Lite samma som alla MENA-länder.
Demokrati i ett afrikanskt land är som en chimpans med en automatkarbin. Ser spännande ut på pappret men innerst inne vet man att det inte kommer sluta bra.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|