AFTER HOJ - MCK Vilse Skånevårturen -09

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
AFTER HOJ Tråden är skapad för snicksnack inför efterfesten till MCK Vilse Skånevårenturen™ -09.

Datum: 18 april 2009
Tid: 21.00
Malmö med omnejd: PUB 25
Helsingborg med omnejd: Harrys

Vidaregång bestäms på plats, alla med åldern inne är välkomna på bägge ställen!!

Transportmedel: Kollektivtrafik
, gång i mc-boots, balett i stilett eller nykter chaffis.

*Trådskaperskan står inte som arrangör eller är inte ansvarig för efterfesten. *Tråden fungerar enbart som ett forum för kommunikation. *PUB25, Harrys och kollektivtrafiken står inte som arrangörer, är inte informerade och fungerar inte som sponsorer.

Last edited:

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Paaarttyyyyyy!!
Var kommer de flesta vilja ha festen!? Malmö eller Eslöv?
Jag röstar för Eslöv, för då måste jag sova hos någon annan. Näh det måste jag inte alls det.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r

Helsingborg är ju omöjligt att ta sig hem ifrån efter 1. Tågen slutar ju gå astidigt. :gnissla Fast å andra sidan blir det ju lika svårt för er att ta er till Hbg om vi håller till någon annanstans.
Jag röster INTE för Eslöv iaf, dödare ställe får man leta efter! :D

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04

Helsingborg!?
Varför inte. Jag är inte den som är den.

Helsingborg är ju omöjligt att ta sig hem ifrån efter 1. Tågen slutar ju gå astidigt. :gnissla Fast å andra sidan blir det ju lika svårt för er att ta er till Hbg om vi håller till någon annanstans.
Jag röster INTE för Eslöv iaf, dödare ställe får man leta efter! :D

Det lär väl inte vara dött om det kommer 200+ SH:are!?

Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
"Heja Eslöv!" men...

ESLÖV ÄR UTESLUTET punktslut!! Jag vill inte ha 200SH i min säng och nej, ni får inte vattna mina blommor!!

Jag skiter i vad vi festar, hem kommer man alltid för eller senare! Jag tänker dock finnas på plats vart det nu än blir. Jag tror inte vi blir 200 pers, blir vi det så säg till innan så fixar jag så vi får stället gratis abonnerat!

Malmö känns väl som ett säkert skott, dit och från har alla möjlighet och ta sig. Vill man dessutom gå vidare eller vill man gå hem, så finns möjligheten.

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Varför inteTheTivoli i Hbg. Stora lokaler och nära till Knutpunkten.

Iofs så behöver väl Eslöv lite tillskott till sin gen pol :D

Bifogat

• kartathe_tivoli.jpg
    kartathe_tivoli.jpg
    97.3 KB · Visningar: 79
Last edited:

kenth ericsson

Ny medlem
Gick med
14 May 2008
Hoj
-06 hayabusa
Är det inte rätt viktigt i detta forum, att få fram/poäntera undanflykter.Tex: hur ska jag förklara för min sambo att det är väldigt viktigt att knyta kontakter till kl 5 på morgonen medans du sitter hemma med vår 2månaders baby...Snälla ääälskling, du vet ju hur viktigt det är att inte glöma sina kompisar, bara för att DU råkade bli gravid,,

Krickan4

The Tivoli
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Gsxr
Last edited:

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Är det inte rätt viktigt i detta forum, att få fram/poäntera undanflykter.Tex: hur ska jag förklara för min sambo att det är väldigt viktigt att knyta kontakter till kl 5 på morgonen medans du sitter hemma med vår 2månaders baby...Snälla ääälskling, du vet ju hur viktigt det är att inte glöma sina kompisar, bara för att DU råkade bli gravid,,

Toffel:whip . Hohoooo. :fyllisar :hihi

Last edited:

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Hoj

Gör som alla andra kalla det för nätverkande och dra sen av notan på f-skatt.

Tack för att du påminde mig precis om varför jag ska gifta mig med en man som har samma intresse som jag, tänk om det vore på andra hållet! "Snälla älskling, du vet hur viktigt det är att jag inte glömmer mina kompisar, bara för att DU råkade göra mig gravid..."

Klart du får för frugan, kan inte vara någon talan om det!

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
The Tivoli är så där. Men att börja diskutera uteställen är rättså meningslöst, i mitt tycke. Men ett ställe där alla kommer in är ju perfekt. Om det nu blir Helsingborg, varför inte förfest på Bishop Arms? Och de som vill, kör vidare på tivoli?

Roligt om man samlas allihop på ett och samma ställe så det inte blir att de drar hem till dem och förfestar, och dem dit osv. Då blir det säkert någon ny i umgänget som blir utanför med.
Eller?

kenth ericsson

Ny medlem
Gick med
14 May 2008
Hoj
-06 hayabusa
Gör som alla andra kalla det för nätverkande och dra sen av notan på f-skatt.

Tack för att du påminde mig precis om varför jag ska gifta mig med en man som har samma intresse som jag, tänk om det vore på andra hållet! "Snälla älskling, du vet hur viktigt det är att jag inte glömmer mina kompisar, bara för att DU råkade göra mig gravid..."

Klart du får för frugan, kan inte vara någon talan om det!

leeeer. i sådana här sammanhang kan man ha en övertalningsförmåga, sant.. får väl gå en mil med hennes vovvar.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM