OK, såhär är det. Jag har en tjejkompis som varit singel en stund, hon har hunnit med en del dejtande men det är liksom inget som fastnar. Som snäll vännina har jag ställt upp på diverse arrangemang för att stötta henne och givetvis så har jag försökt att dra mitt strå gällande divese dejting projekt etc.
Helt ärligt så har det inte varit helt lätt att hitta tillgängliga killar i lämplig ålder och nu börjar fantasin tryta
MEN så slog det mig; SH!
Här måste det ju hänga en massa singelkillar, eller?
Så jag tänkte; varför inte vara lite mer effektiv och slå flera flugor i samma smäll
Härmed föreslår jag en AfterWork för singlar!
(Och givetvis så gäller inbjudan både girls and boys)
Torsdag 31 mars på Storstad (Odengatan 41.)
Lämpligt är kanske att komma dit från kl 18.
Jag tänker inte vara mer organiserad än såhär. Jag säger bara; kom dit, hängloss och chansen är stor att det blir en toppenkväll
Helt ärligt så har det inte varit helt lätt att hitta tillgängliga killar i lämplig ålder och nu börjar fantasin tryta
MEN så slog det mig; SH!
Här måste det ju hänga en massa singelkillar, eller?
Så jag tänkte; varför inte vara lite mer effektiv och slå flera flugor i samma smäll
Härmed föreslår jag en AfterWork för singlar!
(Och givetvis så gäller inbjudan både girls and boys)
Torsdag 31 mars på Storstad (Odengatan 41.)
Lämpligt är kanske att komma dit från kl 18.
Jag tänker inte vara mer organiserad än såhär. Jag säger bara; kom dit, hängloss och chansen är stor att det blir en toppenkväll
Tänkte bara upplysa er om att jag + tjejligan kommer att vara på Storstad från kl. 18:00. Vi lägger beslag på "hörnet" direkt till vänster när man kommer in genom dörren.... Tänkte släpa med mig en MC-relaterad sak för att göra det liiite mer enkelt att hitta
Tjipp
Last edited: