After Work för singlar

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
OK, såhär är det. Jag har en tjejkompis som varit singel en stund, hon har hunnit med en del dejtande men det är liksom inget som fastnar. Som snäll vännina har jag ställt upp på diverse arrangemang för att stötta henne och givetvis så har jag försökt att dra mitt strå gällande divese dejting projekt etc.

Helt ärligt så har det inte varit helt lätt att hitta tillgängliga killar i lämplig ålder och nu börjar fantasin tryta :gnissla
MEN så slog det mig; SH!
Här måste det ju hänga en massa singelkillar, eller?

Så jag tänkte; varför inte vara lite mer effektiv och slå flera flugor i samma smäll :rolleyes:

Härmed föreslår jag en AfterWork för singlar!
(Och givetvis så gäller inbjudan både girls and boys)

Torsdag 31 mars på Storstad (Odengatan 41.)
Lämpligt är kanske att komma dit från kl 18.

Jag tänker inte vara mer organiserad än såhär. Jag säger bara; kom dit, hängloss och chansen är stor att det blir en toppenkväll :tummenupp

Tänkte bara upplysa er om att jag + tjejligan kommer att vara på Storstad från kl. 18:00. Vi lägger beslag på "hörnet" direkt till vänster när man kommer in genom dörren.... Tänkte släpa med mig en MC-relaterad sak för att göra det liiite mer enkelt att hitta :tummenupp

Tjipp :rolleyes:

Last edited:

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Jag är singel och kanske till och med kan vara intresserad.. MEN först och främst vill jag veta om hon har mycket pengar och framförallt om hon är snygg!

Annars är det helt ointressant för mig!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag är singel och kanske till och med kan vara intresserad.. MEN först och främst vill jag veta om hon har mycket pengar och framförallt om hon är snygg!

Annars är det helt ointressant för mig!

Vilka jävla krav, jag kan tänka mig att åka ner om hon inte luktar illa :banana

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Vilka jävla krav, jag kan tänka mig att åka ner om hon inte luktar illa :banana

Ja om man åker ändå från Umeå till Stockholm för att träffa en tjej som är både fattig och ful bara för att hon inte luktar illa... Då kan man inte ha så höga krav!
Men bara för att det är alla hjärtans dag så tänkte jag vara snäll och hålla tummarna för din skull att hon åtminstonde är snygg (och givetvis luktar gott) ja menar, det är väl ändå det minsta man kan begära om man rest så långt för att träffa nån! :D

Mycket pengar och snygg? :va Massor med pengar och klent hjärta isf :cdevil

Dett var egentligen det jag föröskte säga hehe! :D

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ja om man åker ändå från Umeå till Stockholm för att träffa en tjej som är både fattig och ful bara för att hon inte luktar illa... Då kan man inte ha så höga krav!

Kräsen blir utan!

Fast lite sanning ligger det i det, jag skiter väl i om en tjej är fattig, jag försörjer mig själv

Om hon inte är snygg spelar inte heller någon roll, kan hon få mig att må bra så är det fan så mycket viktigare.

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
"Vara lite mer effektiv" och så föreslår du att dricka öl en kväll... om över 6 veckor!?

Well well mannen, av erfarenhet så är ni killar inte särskillt snabba i vändningarna när det kommer till att hänga på kul aktiviteter. Så jag tänkte ge er en ärlig chans att få med en AW i kalendern. Låååång framförhållning är nyckelordet!

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Well well mannen, av erfarenhet så är ni killar inte särskillt snabba i vändningarna när det kommer till att hänga på kul aktiviteter. Så jag tänkte ge er en ärlig chans att få med en AW i kalendern. Låååång framförhållning är nyckelordet!

Du har inte missat den här tråden http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=237029 :) Folk kanske sparar sig för det istället. Det var väldigt lyckat sist. Med tanke på att det ligger i samma vecka.

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!

R5+1

Guest
Ursäkta men...har inte typ alla AW:s och fester i SH's namn hittills varit nog köttmarknad för fröken? Varför fixa en likadan men bara kalla det lite annorlunda?:va :talaravegenerfarenhet:tuttar :mums:krama
:D

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Well well mannen, av erfarenhet så är ni killar inte särskillt snabba i vändningarna när det kommer till att hänga på kul aktiviteter
Beror på vilka aktiviteter du föreslår. Jag lovar att vi killar kan vara så "snabba i vändningarna" som fyra sekunder om det behövs! :tuttar

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Ursäkta men...har inte typ alla AW:s och fester i SH's namn hittills varit nog köttmarknad för fröken? Varför fixa en likadan men bara kalla det lite annorlunda?:va :talaravegenerfarenhet:tuttar :mums:krama
:D

10 grabbar per tjej. Det är väl inte gott nog?. Nej, max en tjej i taget på festen. Grabbarna borde vara varudeklarerade. En stor lapp på bröstet:

*Apparat-längd (cm)
*Årsinkomst (kr)
*IQ (ifall han inte kan tala)
*Hojmodell (Märke modell marknadsvärde, extrautrustning)
*Förväntad livslängd på Bulten (s)
*ADHD- grad (%)
*Bjuddrinkar innan pank (antal)

Det är så långt fram att man kanske väljer att åka hoj istället. Så dags på säsongen är det nog roligare att gasa än att limma på brudar.:hojcbr

Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
De e ju de tjejer som inte är singlar som de e lite drag i....

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka