Aftonbladet är dumma i huvudet...

Coola Ola

Guest
Vad var det som var konstigt? Det är ju allmänt känt att hårdrockare är lägre stående varelser jämfört med resten av befolkningen.... Och givetvis så är syntharna högst upp i näringskedjan :D
 

Zeeall

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
ingen...
Coola Ola skrev:
Vad var det som var konstigt? Det är ju allmänt känt att hårdrockare är lägre stående varelser jämfört med resten av befolkningen.... Och givetvis så är syntharna högst upp i näringskedjan :D

låt mig gissa, du är syntare?
 

Ljungqvist

Ute på en åker och åker
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Skövde C
Hoj
TL1000R + KTM 250exc
Skulle den krönikan vara rolig eller?

Idiot skribent, även fast det nu är hans starka åsikt så skriver man ta mig i dalen inte så. :kocko :6surkart
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag läste den krönikan igår i tidningen på jobbet. Satt en hel natt ungefär och försökte förstå vad det var han ville få sagt.

Tok.

:yoparty :rock :yoparty
 

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
Hahah han hårdrockare!! :lol

Han skulle inte ens överleva en motörhead spelning :yoparty
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Coola Ola skrev:
Vad var det som var konstigt? Det är ju allmänt känt att hårdrockare är lägre stående varelser jämfört med resten av befolkningen.... Och givetvis så är syntharna högst upp i näringskedjan :D

Du è :kocko ! :)

Säger som Gudarna inom Metal
"Wimps and posers leave the hall!"
Synth suger. :rofl
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Virtanen har ALLTID varit dum i huvudet.


Nu ska jag läsa krönikan och inte bara titta på bilden.
 

Coola Ola

Guest
RocketQueen skrev:
Du è :kocko ! :)

Säger som Gudarna inom Metal
"Wimps and posers leave the hall!"
Synth suger. :rofl

Jag tänkte först säga att synthare iaf inte behöver gömma sig bakom smink, konstiga kläder, fula frisyrer och andra utklädslar men sen, ehh tänkte jag på hur genomsnittssyntharen ser ut... :rolleyes: :hihi
 

sandstream

Guest
WOW! Syntare mot hårdrockare! Tror senaste gången jag var med i en sån diskussion var i mitten av 80-talet :rolleyes:
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
RocketQueen skrev:
Du è :kocko ! :)

Säger som Gudarna inom Metal
"Wimps and posers leave the hall!"
Synth suger. :rofl

Nu rör jag kanske ihop det hela, men menar du ett gäng gymfjollade 50something nötter som inte har presterat ett enda vettigt gitarrsolo på de fyra-fem gånger jag sett dem live så borde du fundera över begreppet "sten i glashus".

Hade han inte varit så upptagen med att spänna sig och swe fräck ut så kanske han hade hunnit lära sig att spela bas till o med.... :tungan
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
sandstream71 skrev:
WOW! Syntare mot hårdrockare! Tror senaste gången jag var med i en sån diskussion var i mitten av 80-talet :rolleyes:

Du skulle varit med på SH i begynnelsen då Jalle hotade synthare med stryk till höger och vänster. Those were the days.
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
"Men de låter förjävligt. Som ilskna vegankommunister som använder hundar och kattungar som trummor. Deras fans har förstås dreadlocks och skabbiga kläder och knuffas."


:lol
 

Coola Ola

Guest
NoicE skrev:
"Men de låter förjävligt. Som ilskna vegankommunister som använder hundar och kattungar som trummor. Deras fans har förstås dreadlocks och skabbiga kläder och knuffas."


:lol

Möjligen skulle man kunna tänka sig att hela krönikan är ironisk. Fast nä, det fick man ju inte använda sig av på SH längre så hade det varit ironi hade säkert Swedie låst tråden och bannat alla som skrivit i den vid det här laget (även om det nu bara var en länk vill man ju inte ge folk några konstiga idéer....)
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Coola Ola skrev:
Jag tänkte först säga att synthare iaf inte behöver gömma sig bakom smink, konstiga kläder, fula frisyrer och andra utklädslar men sen, ehh tänkte jag på hur genomsnittssyntharen ser ut... :rolleyes: :hihi

Ha ha ha.
Precis ni är inte bättre ni. :yoparty
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Chrille skrev:
Nu rör jag kanske ihop det hela, men menar du ett gäng gymfjollade 50something nötter som inte har presterat ett enda vettigt gitarrsolo på de fyra-fem gånger jag sett dem live så borde du fundera över begreppet "sten i glashus".

Hade han inte varit så upptagen med att spänna sig och swe fräck ut så kanske han hade hunnit lära sig att spela bas till o med.... :tungan

Inte presetart nåt?
De har ju spelat högst, skrytit mest, haft flest brudar och skrivit ballast texter. :tungan
 

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
RocketQueen skrev:
Inte presetart nåt?
De har ju spelat högst, skrytit mest, haft flest brudar och skrivit ballast texter. :tungan

Oj oj oj!! du har inte varit med i svängen hör jag :hihi

1) Spelar högst gör motörhead (som vanligt)
2) Jo skryta kan dom iaf göra
3) Lemmy=brudmagnet
4) Texterna ligger ljusår efter motörheads

:tungan
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
stony skrev:
Oj oj oj!! du har inte varit med i svängen hör jag :hihi

1) Spelar högst gör motörhead (som vanligt)
2) Jo skryta kan dom iaf göra
3) Lemmy=brudmagnet
4) Texterna ligger ljusår efter motörheads

:tungan

Nämen vafan. Här står ni och stångas om vem som är bäst av de två sopigaste liveband som finns bland hårdrocks-ikonerna?!?!

Manowar som har en sångare som är rätt duktig...... någon som kommer på något mer på pluskontot?

Motörhead som spelar en låt som låter som 'Ace of Spades' och sen spelar dom en låt som låter som 'Ace of Spades' och sen spelar dom en låt som låter som 'Ace of Spades'.....Så när dom väl spelar den så tar det halva låten innan publiken har fattat det.

Båda banden har gjort så jäkla bra skivor att de borde skämmas för att prestera sån skit på scen.
 

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Borta
Hoj
Sålda
Chrille skrev:
Nämen vafan. Här står ni och stångas om vem som är bäst av de två sopigaste liveband som finns bland hårdrocks-ikonerna?!?!

Manowar som har en sångare som är rätt duktig...... någon som kommer på något mer på pluskontot?

Motörhead som spelar en låt som låter som 'Ace of Spades' och sen spelar dom en låt som låter som 'Ace of Spades' och sen spelar dom en låt som låter som 'Ace of Spades'.....Så när dom väl spelar den så tar det halva låten innan publiken har fattat det.

Båda banden har gjort så jäkla bra skivor att de borde skämmas för att prestera sån skit på scen.

App app app app :ajjabajja

Nu är du ute på djupt vatten,
Motörhead rockar stenhårt live.. sett dom 14 ggr och det är lika bra varje gång..
band som ligger i närheten av röjet är Slayer och Testament
men dom når inte ända fram till motörhead :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top