Aggressiv rackare

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Förstår reaktionen:tummenupp, men vad lärde sig bilisten av det? Fast bikern kanske var, stum, döv, oförmögen att skriva eller bara saknade papper och penna, inte hade telefon att ta regnummer och sedan kontakta bilisten. Så det där var nog det enda rätta.:rolleyes:
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Bilisten blinkar ju uppenbart innan detta filbyte äger rum så jag misstänker att det hela handlar om en reaktion för att provocera fram ett fel när mc åkaren tydligen inte gillade att få denna bil framför sig.
 

xXCharlz

Hjärnan gick i konkurs
Gick med
5 Dec 2006
Ort
Viksjö
Hoj
Letar motard. Xr 600R motard -90 såld, Triumph speed triple -05 klotad och såld. Honda SBB -98 såld. Suzuki gsx 400e -82 såld.
Det där var ju......fjantigt.
 

Kynta

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2011
Ort
Gävle
Hoj
Honda CBR900rr -97.(även haft speed triple x2, och en Dr Big)
Det var väl lite överdrivet med tanke på situationen, men han är visst en man som står för sina tankar, en annan bara mumlar "idiot jag skulle fan ha ............" under visiret när man blir trängd. :katt
 

Flod

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2009
Ort
Umeå
Hoj
Moto Guzzi 850 '77, Hornet 600 '06
Alltså, visst har man lite sämre impulskontroll ibland, men det där är ju överlagt... vilken sorts idiot orkar vara arg mer än 1 minut? Inte jag iaf.

Lite tuta, oförskämd gestikulering samt mumlande och muttrande i hjälmen är ju vad som gäller.
 

Achtung!

Snigeln
Gick med
15 May 2011
Ort
Mölndal
Hoj
R1 1999 såklart!
Helt rätt gjort. Skulle gärna ha sett honom skriva idiot i lacken på bilen med en nyckel!
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
borde sätta fast telebatongen på hojen så att man kan dra lite rutor om det skulle bhövas!
 

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha TR1
borde sätta fast telebatongen på hojen så att man kan dra lite rutor om det skulle bhövas!

Näe det ska du inte :) Till skillnad från dig är killen i videon totalt outvecklad och borde bli omyndigförklarad, feg som Karlsen skrev. Kan man som människa ha lägre position i samhället?
 

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Ort
SsS
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Förstör hela iden med sparka spegel/krossa ruta, givetvis ska föraren vara kvar i bilen.
Annars till situationen, visst filbytet var fel, men ser man en bil som blinkar till vänster är det väl rätt uppenbart att man inte kör upp på den vänstra sidan:rolleyes:
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
orka bråka om den lilla missen av bilföraren, inte ens mötande trafik eller ens nära att bli på körd
 

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Jag har varit med om betydligt värre utan att ens ha tänkt illa om föraren.

Folk överreagerar lätt.
 

Incognito

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2010
Ort
Salt lake-Boo
Hoj
Speed Triple -06
Varför väntade han så länge innan han panga spegeln? stog han och samlade mod eller?

och ja, jävligt onödigt gjort :)
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
hahah vilken fjant
OM , jag säger OM man nu blir så förbannad för en sån liten skitgrejja så får man väll fan bli förbannad på riktigt åka upp jämsides med bilen och sopa in sidorutan eller nått , eller stanna bakom som han gjorde och gå och käfta med bilföraren , inte fjolla sig och vänta och sen gå och vika spegeln (tror inte ens den pjjade)

fast blir man purken för ett halvfult filbyte så kanske man skall ta nån medicin eller nått......
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top