AGV corsa visir

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Hoj
Cbr600rr -05
Jag vann en agv corsa hjälm för någon vecka sen. Har inte haft orken att fixa mörkt visir ännu så har mest kört runt med min gamla hjälm där jag har det Men idag tog jag äntligen mig tiden att gå in på mc varuhuset och fråga om de hade något. I alla fall så frågade jag och personen visste inte riktigt vad det var för modell och när han sökte på det i datorn (duells hemsida) fick han inte fram något. Han kollade även i en bok utan resultat. Men nu iaf så satt jag och kollade lite på en Power commander och kom på att jag kan ju leta på ebay efter visiret. Problemet var bara att om man söker på "agv corsa visor" så får man fram hela NOLL produkter!

Jag har kollat runt på lite andra svenska nätbutiker och jag har inte ens hittat hjälmen i fråga. Har jag vunnit någon hjälm som inte börjat säljas eller vad är det frågan om? Hjälmen är så jävla grym så ska jag köra bana så är den nya hjälmen ett måste så vill försöka fixa detta så snart som möjligt.

Någon som har tips på var jag kan köpa ett mörkt visir? Är ju helt omöjligt att köra i solsken med vanligt visir...

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Böhmerland 600
Racevisors.co.uk, har beställt där själv och det var inget strul.

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Hoj
Cbr600rr -05
hur hittade du de på ebay? E det fyllan som spökat? men fc-moto har man hört lite dåligt om vågar man? vad är leveranstiden?

Lullen

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2012
Hoj
Cbr600rr -05
Jag är mest intresserad av hur du vann hjälmen! :D

Jag var med i någon tävling på monster energys hemsida, det stod att man skulle motivera i villkoren men jag har inget minne av något sånt :yoparty riktigt grym hjälm förövrigt!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!