Ah, nu är även race-bussen på plats

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Så där ja...nu är äntligen en riktig race-buss inhandlad; en VW Caravelle, diesel, lång version.

Nu är det bara husvagn kvar så är Team Senil redo för Battle of 2004 :rolleyes:

Bifogat

• PICT0533_1.jpg
    PICT0533_1.jpg
    33.1 KB · Visningar: 211
  • PICT0535_1.jpg
    PICT0535_1.jpg
    39.4 KB · Visningar: 283

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
ZoulFly skrev:
Så där ja...nu är äntligen en riktig race-buss inhandlad; en VW Caravelle, diesel, lång version.

Me want!
You give!

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
oscar skrev:
Är inte du student!? :va :)

Fin buss förresten! :tummenupp

Jo, men jag diskonterar lite framtida intäkter så då går det ihop...eller nåt :va Plus att jag fick en känsla av att barnen nog inte kommer att växa så mycket i år vilket gör att vi inte behöver handla så mycket kläder heller. Många bäckar små...

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Grymmingbussen! Metalliclack och alufälgar.
Du vet då att färdas med stil min bäste hr Zoulfly :tummenupp

Mad Moose

Livet efter RR
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Stockholm City Bikes
ZoulFly skrev:

Bra köp:tummenupp
Jag har en likadan den fungerar ypperligt som RR-buss.
Är den lastbilsreg? Om inte så rekommenderar jag det. Det blir ofantligt mycket billigare skatt.

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Mad Moose skrev:
Bra köp:tummenupp
Jag har en likadan den fungerar ypperligt som RR-buss.
Är den lastbilsreg? Om inte så rekommenderar jag det. Det blir ofantligt mycket billigare skatt.

Nej, den är inte lb-reggad...ska kolla upp det där. Men jag vill ha möjligheten att sätta in baksätena oxå, och jag har för mig att det inte är så poppis...men det kan vara så att jag blandar ihop begreppen lite med firmabil och sånt. Är det någon som vet hur man gör, så får ni gärna dela med er lite av kunskapen. Tanken är i alla fall att ha den på min firma, inte bygga skiljevägg pga att den ska fungera med säten där bak, bla för att man ska kunna ha dator där bak där folk kan sitta och titta igenom bilder som jag har fotat.

Mad Moose

Livet efter RR
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Stockholm City Bikes
ZoulFly skrev:
Nej, den är inte lb-reggad...ska kolla upp det där. Men jag vill ha möjligheten att sätta in baksätena oxå, och jag har för mig att det inte är så poppis...men det kan vara så att jag blandar ihop begreppen lite med firmabil och sånt. Är det någon som vet hur man gör, så får ni gärna dela med er lite av kunskapen. Tanken är i alla fall att ha den på min firma, inte bygga skiljevägg pga att den ska fungera med säten där bak, bla för att man ska kunna ha dator där bak där folk kan sitta och titta igenom bilder som jag har fotat.

Jag lastbilsreggade med en soffa för tre bak. Lastnätet är flyttbart och på sommaren sitter det längs fram. Skillnaden i skatt blev c:a 7000 tusen kr.

Lastnätet fixade Meklab i Vällingby samt nya godkända lastöglor. När det var klart var det bara att beställa tid för reg-besiktning.

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Mad Moose skrev:
Jag lastbilsreggade med en soffa för tre bak. Lastnätet är flyttbart och på sommaren sitter det längs fram. Skillnaden i skatt blev c:a 7000 tusen kr.

Lastnätet fixade Meklab i Vällingby samt nya godkända lastöglor. När det var klart var det bara att beställa tid för reg-besiktning.

Hmmm...hittade dessa uppgifter:
Meklab, Mekaniska Laboratorieapparater, AB, HÄSSELBY
TEL 08-89 59 41
FAX 08-38 79 76

Är det den firman du menar?

Mad Moose

Livet efter RR
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Stockholm City Bikes
Här är telefon nr. till Meklab. 08-895941
Han finns på Edelundavägen 10 Hässelby

Nesse

Medlem
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
YZ426 Flat track, XS650 Flat track, FJR1300, HD shovelhead mm
Ser bra ut men det krävs väl en massa konstiga bokstäver på körkortet för att dra en någorlunda stor Zigenartermos efter en sån bil.
Annars är det en typisk studentbil.

ZoulFly

RR-pensio
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gixxer 1000/CRF 250 R
Nesse skrev:
Ser bra ut men det krävs väl en massa konstiga bokstäver på körkortet för att dra en någorlunda stor Zigenartermos efter en sån bil.
Annars är det en typisk studentbil.

Nu får man väl inte skratta åt sånt där...men det var ett jäkla skönt uttryck för husvagn :D ...och kanske framför allt med tanke på att jag köpte bilen just av en kille som är finsk zigenare så känns det som att allt börjar hänga ihop.

Vad gäller bokstäverna så är det hellugnt. Jag har rubbet, förutom CE.

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Gratulerar till en trevlig racebuss. Skulle du bli missnöjd så kan jag erbjuda byte rakt av mot en Transit -89. :)

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...