Ajaj oturs grabbar!

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
jag tänkte oxå HJÄLM kanske hade räddat några av dem hjärncellerna han hade kvar..hans partner oxå......kanske..suck..
 

ckrusell

Ny medlem
Gick med
24 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
98 Honda CBR 900 RR
racergreken med det brutala hockeysvajjet gjorde min dag också... honom måste det finnas fler klipp av ...hoppas jag
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Ahahah fyra killarna på kärran xD och idioterna som kör stoppie in i raden av hojar, fy fan va dåligt ha ha :rofl

Fan vad starkt av killen i början att hålla kvar i styret såpass länge, de flesta hade nog släppt direKct :tungan
 

himself

Tjuvjagare
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
KTM 1290 SuperDuke R
haha han maste ju haft en halv hjalm pa sig oxa, eftersom han saknar har pa framskallen...:p
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Mullet man, jag är nästa helt säker på att han stod och stekte burgare på BK när jag var i turkiet sist :)
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Det känns som att han ska sluta med att göra stoppie! och om han ska fortsätta varför helställ och ingen hjälm?:va

Ja säger det samma,,,,,,,,,, djävla idioter, varför åker dumfan i skinnställ och ingen hjälm.
Det är ju tröttsamt att se.:va:va:va:va
 

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Turken kör säkert någon scam för att få ut nya hjälmar från fbolagen. Han lär ju ha en hög vid detta laget.
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
fafaen..han har juh inte ens försvarat sig...
vet nån om han lever ? d var ett par ruggiga vurpor i filmen! stackars bettskena :crash
 

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
...greken med hockeyfrillan....är inte det Bettskenan ????

mjaa, det skulle kunna vara jag, men jag kan inte se en begynnande mjällpopulation --------------> nivå 10 utredning visar alltså att det fysiskt inte är jag.

Han är faktiskt Turk o inte Grek:tummenupp

faktiskt inte, men tack för komplimangen :näsblod

fafaen..han har juh inte ens försvarat sig...
vet nån om han lever ? d var ett par ruggiga vurpor i filmen! stackars bettskena :crash

...du ska få göra skäl av din avatartext 'royal pain in the ass' och gå på dejt med bozo (han har nämligen 1/16 italien i sig, men säg inte det högt, för då vill alla ha det så)...
 
Last edited:

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
Det var just bozo som tipsade mig om att det var du i filmen:rolleyes:
Royal pain in the ass är beskrivningen på ett sinnestillstånd och inte ett tillvägagångsätt!förvrid inte denna filosofi e du snäll !!!!:gnissla

..Men sure..beroende på snygg bozo e så går jag med på en dejt...enligt överenskommelse...typ larmdosa, tvångströja mm

*viskar* att han e 1/16dels stallone e bara nackdel...remember we are in the 21th century...d e vin diesel och rob schneider som regerar 'hunk-sektionen' !


wtf ? vadå inte grek ?......ti si debeli ? :D




mjaa, det skulle kunna vara jag, men jag kan inte se en begynnande mjällpopulation --------------> nivå 10 utredning visar alltså att det fysiskt inte är jag.



faktiskt inte, men tack för komplimangen :näsblod



...du ska få göra skäl av din avatartext 'royal pain in the ass' och gå på dejt med bozo (han har nämligen 1/16 italien i sig, men säg inte det högt, för då vill alla ha det så)...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top