Jocke Flash
Jocke Flash
Behöver en db killer till mitt helsystem, tror besikningsfolket misstycker om för hög sång, vart hittar jag det sådana?
Eller har ni annat tips?
Eller har ni annat tips?
hur pass bra sitter stålull o hur får man ut det sedan?
mkt bra.. ta lös slip-onen bara och smaska dit en jävla massa. sen är det lätt att få ut, bara att ta lös den igen och ta ut allt bakvägen.
Att ta bort slipon´n då kan jag ju lika gärna montera dit orginalet med kåpor o allt annat skit
oftast har man inte kvar orginal.
Gå till en mchandlare som är ÅF för Allright (www.allright.eu) så kan dom beställa hem från Akrapovic. Allright är distributör för Akrapovic.
Men, det brukar ta några månader att få hem saker för Akrapovic pissar typ på Sverige, dom föredrar nog att skicka saker till usa-marknaden som är lite större.
Det är jättesynd, men det brukar ganska ofta ta månader att få hem nåt från Akra.
Orginal som någon skrev är nog bästa och billigaste lösningen om du ska besiktiga den här eller nästa månad.
//Nitrous
Det minsta du kan göra är att fråga efter artikelnummer här:Jag letar orginal pga att jag vill köra bana. Tror det är lämpligast med Akra's egna, eller vad säger ni?
Har en kompis som köpte en "hemma-meckad" på ebay, men hans hoj mer eller mindre stendör vid 11.000 rpm.
Sedan kanske man kan ha tur eller otur med hemmagjorda...
Dock så ska jag köra den 14:e juni på Kinnekulle, så jag blev nu lite lätt deprimerad när ni säger att akra har långa leveranstider...
någon som vet vem som är ÅF i göteborg av allright?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|