Akut behov av 25kW MC för Privat Uppkörning, bra betalt

RDI

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
Ingen för närvarande
Tjenare alla glada Chalmerister!

Jag är i akut behov av att få tag i en MC för privat uppkörning, och tänkte vädja till lagandan här på Chalmers! Jag har uppkörning 3e juni i Helsingborg efter att ha gjort en rövare och bokat sista minuten uppkörning!

Jag skulle vilja låna en begränsad hojj den 3e juni, samt någon dag innan för att lära känna den! Jag är beredd att betala 1000kr/dag!

Ingen student i behov av lite extra deg eller som helt enkelt bara vill vara ruskigt snäll? Hör i så fall av dig till mig på 0703841294!

Jag står självklart för alla kostnader om något skulle inträffa.

Mitt namn är Robert Ingemarsson och jag läser Industriell Ekonomi!

Last edited:

RDI

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
Ingen för närvarande
Kom igen nu Jacco!!!

Helt rätt haha jag har ringt honom och han sa han hade det lite tight som vi alla nu runt tentatider! Hans hojj var inte riktigt godkänt för uppkörning då lampor, reflexer med mera saknades!

Han skulle tänka på det och lovade att höra av sig så snart han kunde!

Tack för heja ropen!

Shit asså :p Lite rolig tråd ^^ Har tyvärr ingen hoj själv, så ja kan inte låna ut. Men jag önskar dig all lycka :)

Det är ingen fara, tack ändå!

Jag har nu exakt en vecka på mig innan uppkörning går av stapeln! Jag hoppas att jag har en hojj att sitta på, annars får jag ta systersonens trehjuling!

Last edited:

Jacco

Först från rödljuset
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
XT 600 E -94
Försäkringar

Hej sorry att de tog lite tid, men jag hade ju eftermiddagstenta igår.
Jag har tyvärr inte hittat delarna som ska vara till baklampan och dessutom har jag kollat med mitt försäkringsbolag och jag har en försäkring som bara e för dom som bor i samma hushåll som mig. Så tyvärr får du nog leta efter en annan hoj... :( hoppas de ordnar sig för dig, för mc-kort måste man ju ha:yoparty

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lite fel stad, annars finns det en Suzuki GSX 400 FWS som är strypt till mellanklass som jag körde upp på en gång i tiden.
Men den finns utanför Sthlm så det är nog lite långt...

RDI

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
Ingen för närvarande
Hej sorry att de tog lite tid, men jag hade ju eftermiddagstenta igår.
Jag har tyvärr inte hittat delarna som ska vara till baklampan och dessutom har jag kollat med mitt försäkringsbolag och jag har en försäkring som bara e för dom som bor i samma hushåll som mig. Så tyvärr får du nog leta efter en annan hoj... :( hoppas de ordnar sig för dig, för mc-kort måste man ju ha:yoparty

Jag har nu inte tänkt på det i två dar, utan festat i stället. Letar dock fortfarande efter en, men jag hoppas att det kommer till att lösa sig!
Tack så jätte mycket för att du tog dig ork att kolla hur det stod till med din MC i varje fall, Tack!

Lite fel stad, annars finns det en Suzuki GSX 400 FWS som är strypt till mellanklass som jag körde upp på en gång i tiden.
Men den finns utanför Sthlm så det är nog lite långt...

Nej, vad synd att den skulle finnas så långt bort! Blir tyvärr lite väl långt att åka 160 mil för att låna en hoj, men tack så jätte mycket ändå! (40mil till sthlm, fram och tillbaka två gånger)
Tack ändå!

Last edited:

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
Honda mc center och Yamaha center i göteborg, farsan sa att dom hyrde ut hojar förr i alla fall. Ring och hör :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag har nu inte tänkt på det i två dar, utan festat i stället. Letar dock fortfarande efter en, men jag hoppas att det kommer till att lösa sig!
Tack så jätte mycket för att du tog dig ork att kolla hur det stod till med din MC i varje fall, Tack!

Nej, vad synd att den skulle finnas så långt bort! Blir tyvärr lite väl långt att åka 160 mil för att låna en hoj, men tack så jätte mycket ändå! (40mil till sthlm, fram och tillbaka två gånger)
Tack ändå!

Lugnt! Hur gick det nu då?

RDI

Ny medlem
Gick med
14 May 2009
Hoj
Ingen för närvarande
Lugnt! Hur gick det nu då?

Tjenare! Jag kan glatt meddela alla att jag fick tag i en Suzuki Savage på 23kW att köra upp på, och nu ligger mitt tillsvidare papper i fickan i väntan på nytt körkort! Känns underbart måste jag säga! Legat ute på vägarna konstant i tre dagar nu, men de två sista har det varit på en 125a. Blir till att köpa en "riktig" hojj när jag kommer hem från USA om sex veckor! Lyfter i morgon :)

Tack för all hjälp alla! Uppskattar att många försökt hjälpa till, Chalmers är en plats för kamratskap!

Ha en trevlig sommar!

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
Tjenare! Jag kan glatt meddela alla att jag fick tag i en Suzuki Savage på 23kW att köra upp på, och nu ligger mitt tillsvidare papper i fickan i väntan på nytt körkort! Känns underbart måste jag säga! Legat ute på vägarna konstant i tre dagar nu, men de två sista har det varit på en 125a. Blir till att köpa en "riktig" hojj när jag kommer hem från USA om sex veckor! Lyfter i morgon :)

Tack för all hjälp alla! Uppskattar att många försökt hjälpa till, Chalmers är en plats för kamratskap!

Ha en trevlig sommar!

:yoparty awesome!
Va blir det för hoj?

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
tjenare! Jag kan glatt meddela alla att jag fick tag i en suzuki savage på 23kw att köra upp på, och nu ligger mitt tillsvidare papper i fickan i väntan på nytt körkort! Känns underbart måste jag säga! Legat ute på vägarna konstant i tre dagar nu, men de två sista har det varit på en 125a. Blir till att köpa en "riktig" hojj när jag kommer hem från usa om sex veckor! Lyfter i morgon :)

tack för all hjälp alla! Uppskattar att många försökt hjälpa till, chalmers är en plats för kamratskap!

Ha en trevlig sommar!

grattis!!!

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha