Akut behov av handbok till Gsxr 600 96-

RevIt

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
-97 Suzuki Gsxr 600
Akut behov av handbok till Gsxr 600 97- srad

Har en -97a som skulle fått en genomgång i helgen men nu har min laptop pajat med alla de handböcker jag hade!

Så är det någon som har en i pdf-format eller vet vart jag kan hitta en på nätet så är jag hur tacksam som helst!
Jag har läst massa trådar här men de flesta länkar är borta tyvärr..

Mvh /Eric

Last edited:

RevIt

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
-97 Suzuki Gsxr 600
Ingen som har en aning vart man kan hitta boken? Det skulle iofs räcka med att nån visste vilket spel det ska vara på ventilerna, vi ska schimsa(eller hur det stavas) på söndag men kommer inte ihåg siffrorna i huvudet! hehe

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag fick hem en Haynesbok i förrgår för 750 '98. Kan hända att 600'an är med där. Jag kan kolla. Pm'a mig och påminn mig. Skicka ditt mobilnummer om du vill ha svar direkt.

K-Man

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Tanten bläddrar i boken därhemma nu. 1997 gsxr-600 ingår i boken men inte 1996 som du skrivit i trådnamnet. 600 SRAD kom väl 1997 ?

Last edited:

RevIt

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
-97 Suzuki Gsxr 600
Det är en -97 srad jag har, mitt fel... ledsen om jag har krånglat ihop det med rubriken.. inte helt koll på modellerna, tack ska du ha, då vet jag iaf måtten :)

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag får kanske en sån Haynes-bok som är i länken ovan över snart. Den jag har var lite krockskadad när den kom från motorboken.se så de ska skicka mig en ny och jag har ingen användning av två :) Om de inte kräver tillbaks den första så kan du få den för en hundring+ porto (339 kr ny)

RevIt

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
-97 Suzuki Gsxr 600
Ja, kanon! tack ska du ha! nu kan vi justera o skruva ihop den i helgen iaf, är sjukt åksugen!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
RÄTTELSE!!! Har dubbelkollat och det ska vara 0,10 - 0,20 på insugssidan och 0,20 - 0,30 mm på utblås

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...