Alkoholmissbruk ?

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Är det någon här inne som beter sig på det där viset ?
Skulle jag börja skaka min carlsberg och spruta ner brudarna runt mig skulle jag troligtvis få mig en lavett och slängas ut men är det okej att kladda ner hela stället bara för att det är champagne ?
Och vad det till för nytta att förstöra skjortan ? Själv skulle jag inte vilja gå runt med en blöt skjorta på krogen iaf.

Bifogat

• 3.jpg
    3.jpg
    57.6 KB · Visningar: 181
  • 2.jpg
    2.jpg
    70.4 KB · Visningar: 176
  • 1.jpg
    1.jpg
    40.8 KB · Visningar: 189
  • 300px-Attention_whore3.jpg
    300px-Attention_whore3.jpg
    47.5 KB · Visningar: 128

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Stackarna får ju göra något med pappas pengar..

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Lite avis, kanske?

Enda jag är avis på är isåfall brudarna han sprutade ner som förmodligen står på kö för att ligga. Hälla skumpa över sig själv är inte en av mina våta drömmar, då hade jag gjort det istället för att åka sporthoj och båt.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Vi bryter ner det där lite grann.

Det är en sockrig bubblig vätska i en flaska, det är pommac också.
Ingen tycker att det är häftigt om du skulle göra samma sak med pommac, då skulle du bli utslängd från stället.

Då ligger alltså det häftiga i att det är dyrt och onödigt, tjejer tänder på sånt.

Faan, då borde ju brudarna vara som flugor på socker på hojkillar, dyrt och onödigt är ju deras måtto.

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
Vi bryter ner det där lite grann.

Det är en sockrig bubblig vätska i en flaska, det är pommac också.
Ingen tycker att det är häftigt om du skulle göra samma sak med pommac, då skulle du bli utslängd från stället.

Då ligger alltså det häftiga i att det är dyrt och onödigt, tjejer tänder på sånt.

Faan, då borde ju brudarna vara som flugor på socker på hojkillar, dyrt och onödigt är ju deras måtto.

Å andra sidan så luktar vi lädersvett istället för champagne. Dessutom smakar det definitivt inte sött när de slickar av det.

Nä du, vår stil passar mer tyska 50-årskris damer med en röd boll intryckt i munnen än välsvarvade brats babes.

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)
Nej det är inte okej.. För ett par veckor sedan stötte jag på ett sånt gäng på en krog som skvätte ner folk med vin, champagne etc och tyckte de var allmänt balla. Efter ett tag tröttnade jag och tömde en halv öl över killen som var värst. Då var det inte så jävla kul längre utan han skulle börja bråka och grejer. Då sög vakterna tag i honom och slängde ut honom, på väg ut skriker killen som en gris och vrålar "vad fan, jag har fan bränt 8 papp här! 8 PAPP! Vad har han bränt? (pekar på mig) TVÅ???"..

Hade lust att säga till honom att jag hade bränt 200 spänn den kvällen men jag ville inte såra hans känslor..

Priceless. :D

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Nej det är inte okej.. För ett par veckor sedan stötte jag på ett sånt gäng på en krog som skvätte ner folk med vin, champagne etc och tyckte de var allmänt balla. Efter ett tag tröttnade jag och tömde en halv öl över killen som var värst. Då var det inte så jävla kul längre utan han skulle börja bråka och grejer. Då sög vakterna tag i honom och slängde ut honom, på väg ut skriker killen som en gris och vrålar "vad fan, jag har fan bränt 8 papp här! 8 PAPP! Vad har han bränt? (pekar på mig) TVÅ???"..

Hade lust att säga till honom att jag hade bränt 200 spänn den kvällen men jag ville inte såra hans känslor..

Hahaha!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Efter ett tag tröttnade jag och tömde en halv öl över killen som var värst. Då var det inte så jävla kul längre utan han skulle börja bråka och grejer.

Va fan tror du, du sabbade hans FUCKING SKJORTA!!!!!

Du skulle ha videofilmat!

Henken

Guest

Haha! :D

Varit med om samma fast Lidl-versionen. Nån som sprutade urvattnad stor stark över mig & mina kompisar. 5 öl är alltid våtare än en :näsblod

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)
Va fan tror du, du sabbade hans FUCKING SKJORTA!!!!!

Du skulle ha videofilmat!

Jag skulle gjort det, men beslutet att hälla ölen över honom kom väldigt fort och jag var ju väldigt berusad eftersom jag hade druckit för tvåhundra spänn.. :rolleyes: så jag hade inte sinnesnärvaron. :tummenupp

Weezy

retard
Gick med
17 Mar 2008
Hoj
r6 - 03

hahahaha :D

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan

:skrattaåt

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Men kom igen! Om de inte får spruta skumpa, ska de kasta bort pengarna på riktigt istället!?
Jag råkade spilla ut en killes öl igår, han såg inte sådär glad ut som på bilderna, men det borde han väl ha varit?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC