Alla hackar på varandra!

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
R1 för gat bus & R6 räser för bansmiskning
har bara varit medlem här i ett par dagar men redan märker man hur mycke folk nöter på varandra..

kanske e mer på skämt än vad jag tror.. men twin folket gnäller på dom som kör rad4 och vise versa...
japsåkare gnäller på italienarna..osv osv

det ena är sämre än det andra..

känns lite tråkigt för dom flesta som hänger här åker väl på två(ett ibland)hjul???
sen vad man har för spis tycker jag spelar mindre roll..

det finns mycke vettigt här med tro inget annat, vi har ju ett gemensamt intresse och det är :Bugar HOJÅKNING :Bugar ...kanske e hösten som gör det men..

tack för ordet..
// windeståhl

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
japp! Nu kan man inte åka hoj längre så folk kommer bli skitelaka och hyckla varandra. Vi får göra så gott vi kan för att få bort detta. Jag kommer sätta upp en allmän notis om detta när det börjar dra ihop sig o bli ännu värru. Så att folk inte lämnar sajten pga vinterförhållandena även på detta forumet.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Ähhh. Så allvarligt är det inte - så länge du inte förespråkar fyrtakt för då SMÄLLERE! DIREKCT! :mad:

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
HanneZ skrev:
Det är mest för hösten har kommit!

Förstår det.. jag e lika bitter för att säsongen är över snart.. men va fan.. det kommer en ny säsong snart.. *räknar ner*

önska nått te bågen i julklapp så går det nog bättre.. köp en skoter(om man bor där det snöar tillräckligt) annars kan man ju alltid köpa en 250 cross å spruta skit med, istället för att göra det här.. :D

NakenBandit

Mot dumheten kämpar gudarna förgäves...
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
TL1000S -97, Bandit 600 N -97 o XS 650 SE -81
Så länge det inte går till rena personangrepp tycker jag det är lugnt. Oftast när det gäller "min hoj är bättre än din" tjafs är det som syskon som bråkar och OFTAST med glimten i ögat.

Som sagt, vi har ju i grund och botten samma intresse och om man sen inte alltid har samma åsikt om saker och ting... a men det är ju bara härligt ju. :krama

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
Goodstuff skrev:
Ähhh. Så allvarligt är det inte - så länge du inte förespråkar fyrtakt för då SMÄLLERE! DIREKCT! :mad:

haha diggar både två och fyrtakt.. va inne på att köpa en aprillia rs250 å åka lite bana nästa år men får la se.... får la se vad :tuttar säger om det ;)

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
precis! personangrepp går bort direkt.. men ok lite allmänt gnabb blire ju... det är det även i mitt"gäng" det finns lite olika hojar å alla tycker ju sin hoj e grymast =)

frågar man polaren vad han tycker om min ducce så blire typ "pastaräser" "tankar du grappa lr??"
frågar han mig så säger jag gärna "jo din hoj e skitsnygg för att vara gjord av bambu"

Skorpan

Guest
skövde_pöjk skrev:
haha diggar både två och fyrtakt.. va inne på att köpa en aprillia rs250 å åka lite bana nästa år men får la se.... får la se vad :tuttar säger om det ;)
du köper ingen tvitakt
radfyra liksom :yoparty ;)

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
Skorpan skrev:
du köper ingen tvitakt
radfyra liksom :yoparty ;)
japps det gör dom håller med dig.. :tummenupp
fast jag diggar(nästan)alla hojar.. spelar ingen roll om det så sitter en tändkulemotor i den.. går det på två hjul så är det bra!

Skorpan

Guest
skövde_pöjk skrev:
japps det gör dom håller med dig.. :tummenupp
fast jag diggar(nästan)alla hojar.. spelar ingen roll om det så sitter en tändkulemotor i den.. går det på två hjul så är det bra!
rätt inställning :tummenupp

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Skaffa en sån här då har ni å göra, ist för att vara sura å haKKa på varan :tummenupp

Bifogat

• motor rivning.JPG
    motor rivning.JPG
    110 KB · Visningar: 221

Skorpan

Guest
UrbanTiger skrev:
Du är välkommen in i gemenskapen :fart
Du lär märka vad som är sant och inte sant efter ett tag.
urbantiger tex existerar inte igentligen men ändå är han här... :rofl :rofl :rofl :kiss

skövde_pöjk

Team Piratos Racing
Gick med
21 Sep 2004
Hoj
UrbanTiger skrev:
Du är välkommen in i gemenskapen :fart

Du lär märka vad som är sant och inte sant efter ett tag. Det finns vissa som helt klart inte tål varandra på nått konstigt vis. Måste vara IT-ålderns fel.
tackar så möe!

ja man gör väl det.. sköj att va medlem nu iaf.. :fyllisar

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Din hoj e fin för övrigt, kollade på en sån först men sen hittae jag en som var ännu snyggare...och den vart de :)

/N

skövde_pöjk skrev:
tackar så möe!

ja man gör väl det.. sköj att va medlem nu iaf.. :fyllisar

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring