Alla ute å brummar?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Undertecknad är inte ute och brummar, har jobbat sedan 04:30 i natt. Visserligen är det väl lite brummande där med eftersom jag kör brödbil men det blir inte riktigt samma sak som att åka hoj. Har sett en hel del hojar susa runt här i Gbg trakten idag eftersom det är så fint väder.

De du Swedie, det är en hel del grade över 20+ och solen står som spön i backen! På en långfradag!
Får nog ta en runda själv efter att jag sovit en skvätt :D

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
Vissa av oss är hemma o tvättar o städar medan maken är o tjänar pengar. Men när/OM(??!!) barnen blir hämtade av sin så kallade (idiot, knäppskalle) far, ska vi ut o gazza i solnedgången.... Måste ju ut o träna lite mer på mina wheelies!!! Fan, vad kul det är att wheela.... :D :D :D

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
1 timme kvar innan man kan rasta den gamle igen. 5+ drygt, men det är fullt tillräckligt :D :tummenupp

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
20 mil krokvägar hittils idag, och nu är det bara 25 mil långtråkig transportsträcka till Skövde kvar. Sen har jag kört färdigt för idag.

Ninja-Mackan

Norra Europas fattigaste kapitalist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1199 Panigale S ABS
Igår blev det ca 20 mil men det var i kallaste laget då. Idag har jag bara glidit omkring och tiggt åt mig kaffe och bullar så jag är mätt och belåten nu.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Jobb, jobb, jobb och jobb.

Fyfan jag jobbar hela helgen.

Får tänka på pengarna det blir ett nytt drivpaket+ en service.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
har nyligen avslutat 25 mils körning på motorväg :( inte kul men va fan ska man göra.åkte från nyköping kl 0900 till jönköping,trodde det skulle vara varmt i dag (som smhi hade sagt)men fan va dom ljög!! det va ju för fan bara 6gr inte en tillstymelse till sol.hoppas det blir bättre imorrn.blev nästan skjuten av kopparna i gränna. :squid :squid :squid

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Det enda som brummar är min mage, då cykeln ligger i tvåhundrafemtioelva delar i garaget...snyft...

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Näe...5 plusgrader, nordlig isande vind och lite regnstänk...

Stannade faktiskt hemma idag och tvättade lite.

Fenix

Medlem
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
08', Triumph, Daytona 675
Har loggat 18 mil, ett knäskrap, två haltaskiga wheelies på typ 7 meter och inga stenskott.

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
K-k-kallt...

Jag o maken kom precis in efter 3,5 mils körning... Var ute på en romantiskt tur o kollade in Öresundsbron :kär Nu väntar bingen och lite uppvärmning..hehe. Enda som saknas e en stor whiskey.....

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Kul att det körs båge! Har snart ett Gallery på Sporthoj.com att presentera... då kan ni lägga upp alla era bilder!

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Swedie skrev:
Kul att det körs båge! Har snart ett Gallery på Sporthoj.com att presentera... då kan ni lägga upp alla era bilder!

Låter kanon. Här faktiskt undrat varför vi inta haft något galleri tidigare.

Bra jobbat Swedie.

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...