Allmänt kackel!

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Eftersom jag haft en så SKITTRÅKIG dag så måste jag skriva av mig lite. Dessutom är jag så avis på alla bågar som är ute och solar sig i påsksolen! :(

Om man inte har bågen redo vad gör man då? Jo man tar morsans S80 2,0 och gör en god gärning genom att sota ur henne! :p

Tyvärr är det inte något mot känslan med en hoj... :( Men ner till Spånga kom jag och satte mig på Punkten (fik/pizzeria). Utanför stod en fin fin Gixxer 600 (gul/svart). :kär Det kanske var någon härifrån?

Någon annan som gjort något trevligt idag? Förutom att åka hoj, för det vill jag inte höra om. Då mår jag bara dåligt! :(

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Jag har spelat världens häftigaste datapel! :D

En lastbilsimulator, komplett med tre projektorer, full hytt, hydralhistorior som hoppar och kränger hytten i takt med bilden.

Skitfräck. :rock

Jag rev inte ens ner några skyltar trots stadskörning med bil och släp.

Henken

Guest
Jobbat...

o sen? Titta på hjälmen lite..satte på det svarta visiret och bytte tillbaka igen. Provat handskarna som jag ska byta mot tuffare nästa vecka.
Ser på BigBrother...

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DumDum: Du verkar iaf haft lite kul... :) Men Henken, din dag låter ungefär lika givande som min! :(

Henken

Guest
GrimReaper skrev:
DumDum: Du verkar iaf haft lite kul... :) Men Henken, din dag låter ungefär lika givande som min! :(

Visst blir man sugen på en hobby annan än självbefläckelse?
Hade planerat att basta men gör det imorgon istället, lite kul ska man väll ha på en fredag :D :(
Kan inte festa..dels på grund av uppförande som gränsar till psykotiskt och dels för att jag ska köpa skor och ryggskydd.
Och gymmet är stängt över helgen pga mattvätt..*doh*

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
Jag ha hämtat min hoj idag...tog en sväng...men svängde tebaka du jag höll på frysa snorren av mig..:D

ut imorgon och tvätta och sedan gaaazaaaaaa :rock

Henken

Guest
olaking skrev:
Jag ha hämtat min hoj idag...tog en sväng...men svängde tebaka du jag höll på frysa snorren av mig..:D

ut imorgon och tvätta och sedan gaaazaaaaaa :rock

Ta på dig byxorna nästa gång då :tummenupp

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
GrimReaper skrev:

Tyvärr är det inte något mot känslan med en hoj... :( Men ner till Spånga kom jag och satte mig på Punkten (fik/pizzeria). Utanför stod en fin fin Gixxer 600 (gul/svart). :kär Det kanske var någon härifrån?

Ah! Pizzapunkten!! Där hängde jag precis när det var nyöppnat!! *ler* Är det ok fortfarande??

Vad har då gjort min dag givande?
Jag har städat, bakat, surfat, fikat, missat en hojtur i Täby med en kvart. :mad: Snurrat genom stan med hojen och fikat igen.... Soft dag, när man har ledigt!! :tummenupp Kände mej lite "korkad" efter gårdagens körning. Planerade inte att köra så långt, så hörselpropparna låg hemma.... :rolleyes: därför en lugn dag.

/Fröken soft

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jo för fasen, Punkten funkar! Men hur var det nu med hojkörningen? Jag vill höra att ni andra hade lika tråkigt som jag... Så jag inte missa något lixom!

Men iof så börjar det lätta lite för mig nu. Är ju i full gång med att bygga om hojen och hittills har det varit stopp pga. delbrist! Men nu är jag igång igen då jag hittat en lösning på problemet. Jag siktar på max 1mån innan hojen är färdig! Men det blir säkert längre...

Om jag orkar ska jag scanna lite bilder så ni får se på henne sen...

Pawwe

SDK Socio#2533
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ducati 1000SS -06
fyller väl på..
kollat BB, dragit en scysst vinare..kollar efterlyst och väntar på Insider. Mao tv kväll.. =/

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En annan blev väckt av katten runt halv elva i morse för då ville han ha mat. Därefter åkte jag och hämtade lite plexiglas till ett bilbygge och sen åkte man till det lokala fiket.
Sen fick jag ryck och åkte ut till morsan och tvättade tjejens bil och slipade ner lite lack på hojen som bara står och väntar på att få bli hopplockad igen.

Fan va slö jag är, finns det botemedel?

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
GrimReaper skrev:
J Jag vill höra att ni andra hade lika tråkigt som jag... Så jag inte missa något lixom!

Jag har inte lika tråkigt som du och antagligen missar du en hel del.... ;) Jag kör hoj mest hela dagarna, med tanke på att jag är en lycklig och fri student!! :rolleyes:

/Fröken retsam

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Igår slappade jag o pillade navelludd mest hela dagen.
körskola klockan 17. Läraren kom fram till att jag var duktig på att krypköra. Det var den läskigaste ER-5.an jag någonsin suttit på.

Sen vid 20.30 åkte vi ut till Lidingö för att plocka upp hojen som jP skulle låna. Tillbaka svängde vi in på Donken, sveavägen.
The home of all the 14isar.
Det var kyligt så jag frös nästan arlset av mig...
Relapse o jP bara mös i sina gore tex ställ när jag huttrade.

Idag blir dagen ännu bättre. Köra hela dan. trots mulet väder.

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:
visste inte att S80 fanns i en 2,0 version....

Öh, nu vart jag osäker bara för det... Håller precis på att kolla upp det hela!

Fasen, blir inte klok på det här!

Ok, tror det ska vara såhär...

Farsans:
Volvo V70 AWD 2,5T (210 hk)
Motortyp: Femcylindrig bensinmotor med lättrycksturbo
Cylindervolym: 2521 cm3
Max effekt: 154 kW (210 hk) vid 5000 varv
Max vridmoment: 320 Nm vid 1500-4500 varv
Acceleration 0-100 km/h, aut: 8,0 sek
Toppfart: 220 km/h
Bränsleförbrukning liter/100 km, blandad körning, aut: 10,8
Växellåda: Femstegad adaptiv automatlåda

Morsans (hittade inte samma fina info):
S80 2,4 (170 hk)

Hoppas det är rätt nu... Även fast jag hade för mig att morsans hade 160hk och farsans 200hk! :confused:

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
DumDum skrev:
Jag har spelat världens häftigaste datapel! :D

En lastbilsimulator, komplett med tre projektorer, full hytt, hydralhistorior som hoppar och kränger hytten i takt med bilden.

Skitfräck. :rock

Jag rev inte ens ner några skyltar trots stadskörning med bil och släp.

VAD HETER SPELT? :hej

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping