Köpte ett par nya Alpinestar-stövlar SMX5 och efter 5 dagar släpper dragkedjan i sömmen...får ett par nya (bra!)hos MC-varuhuset i Sthlm...efter 3 dagar släpper även den dragkedjan...butiken vill nu inte byta, utan skicka stövlarna till Grahns (generalagenten) för reparation. Blir av med stövlarna i drygt två veckor (utan lånestövlar) och man vill ju inte köra i lågskor...
Stövlarna blir klara men de skickas inte hem till mig...utan jag måste en tredje gång besöka butiken. Tur man inte bor mer än 3 mil bort.
Blir erbjuden kompensation i form av keps och T-shirt med Alpinestars logga (konsumentvärde 500:-/kostnad för Grahns 0
!!!!
Vad tror dom... Att jag vill vara "reklampelare" för ett märke som inte håller...sorry, I don't play that way!!!
Av MC-varuhuset skulle jag få 10% rabatt på ett par handskar = 120kr
Det kallar jag kundvård, knappast!!!!
Stövlarna blir klara men de skickas inte hem till mig...utan jag måste en tredje gång besöka butiken. Tur man inte bor mer än 3 mil bort.
Blir erbjuden kompensation i form av keps och T-shirt med Alpinestars logga (konsumentvärde 500:-/kostnad för Grahns 0
Vad tror dom... Att jag vill vara "reklampelare" för ett märke som inte håller...sorry, I don't play that way!!!
Av MC-varuhuset skulle jag få 10% rabatt på ett par handskar = 120kr
Det kallar jag kundvård, knappast!!!!