kaZmur skrev:Någon som har "alla" avsnitt och känner för att dela ut dem över dc/ftp?
Jag har liksom bara Discovery Mix.
motardnisse skrev:Det är ju Paul Jr och Vinnie som drar in stålarna åt farsan för helsike!
Visst det är ett familje företag men jag tycker Vinnie borde vara med på ett hörn på deras hemsida. Mikey han gör ju inget tycker jag!
Var inne på deras hemsida http://www.orangecountychoppers.com och kollade vad deras billigaste färdigbyggda hoj kostade. Bara 46,725 dollar fast den är ju lite läcker iallafall. Skulle vilja se Paul Sr i action om han nu byggde så mkt i sina dagar. Han kunde knappt sätta dit styret på svarta änkan utan glömde styrstoppen i all hast.
Brutus skrev:Jag har 6,36gb, 34 avsnitt. Använder dock inte DC....
Nån som vet vilket det senaste är? Senaste jag har i burken är när Mikey och Vinnie bygger en hoj ihop.
Marsipulami skrev:Lägg upp ett FTP konto då så man kan ladda ner vet jag
Marsipulami skrev:Lägg upp ett FTP konto då så man kan ladda ner vet jag
tja det beror inte på siten, det beror ju på hur många som delar ut halvfärdiga och hela filer bara.c0la skrev:kolla annars på Suprnova.org & glöm då inte att tanka hem bittorrent.
slö site men dom har alla avsnitten
Silwer skrev:tja det beror inte på siten, det beror ju på hur många som delar ut halvfärdiga och hela filer bara.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|