Anal blekning?..

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Såg det på Dolce Vita tror jag det var, kollade inte precis på tv:n därför jag inte
vet vilket program det var, och därför det kan ha varit Dolce Vita (kollade inte)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
MattE. skrev:
Såg det på Dolce Vita tror jag det var, kollade inte precis på tv:n därför jag inte
vet vilket program det var, och därför det kan ha varit Dolce Vita (kollade inte)
Nej, det var på Under Cover på TV3 för två veckor sedan.

Anthrax

Medlem
Gick med
29 Jun 2003
Hoj
To be continued...
Men man får väl anta att personer som tycker att färgen på ens anusring är för mörk, har andra större problem. :kocko

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
"if she wants to make her choklat spider, vanilla. who am i to judge."

cool kommentar i klippet.

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
"you only get one chance to make that first impression"

:3freak

om man visar sitt anus förstagången man träffar folk så har man nog redan stakat ut sin framtid oavsett vilken färg ens arsele har :kocko

ed: dolce vita äger, största humorprogrammet någonsin, folk helt utan vett, verklighetsförankring och självdistans är fan det roligaste som finns!

Last edited:

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
0 bhp
UrbanTiger skrev:
Brukar badda rumpan meed klorin en gång i veckan... har börjat vänga mig så svedan är nästan borta nu. Resultatet är super :tummenupp

Själv kör jag med lut. Funkar alla tiders :tummenupp Enda nackdelen är den kraftiga gas- och värmeutvecklingen :gnissla . Men vill man vara fin så...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
UrbanTiger skrev:
Brukar badda rumpan meed klorin en gång i veckan... har börjat vänga mig så svedan är nästan borta nu. Resultatet är super :tummenupp

Det måste svida en del? Bra för hygienen om inte annat. Se till bara att torka bort all klorin efter avslutad behandling, annars kommer du få en vit fläck i häcken på alla dina byxor. Dessutom blir din MC lätt att känna igen.

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Hoj
DBS
De där stackars flickorna hade gått på varje myt som skönhetsindustrin i USA kör med... det fanns inte en fläck på kroppen som inte var manipulerad... hade väl bara anus kvar att slänga ut pengar på... analblekning kommer säkert att vara ett kriterie för att komma med i paradise hotell nästa säsong... hittills har lobotomi samt bröst och läppförstoring räckt... :3freak

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Starstriker skrev:
Det måste svida en del? Bra för hygienen om inte annat. Se till bara att torka bort all klorin efter avslutad behandling, annars kommer du få en vit fläck i häcken på alla dina byxor. Dessutom blir din MC lätt att känna igen.

hahahaha!!! :lol

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Fast nu visade det sig att Tabitha Stevens (från inslaget) är pronstjärna (googla lite så får ni c, sägs också i reportaget) så då kan man ju förstå att hon vill se fin ut i brunögat för killarna. Det är ju endå deras arbetsplats och det är inge kul o jobba i en stökig och ovårdad arbetsplats. Ju.

Edit: Glömde en :3freak.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Zee skrev:
Fast nu visade det sig att Tabitha Stevens (från inslaget) är pronstjärna (googla lite så får ni c, sägs också i reportaget) så då kan man ju förstå att hon vill se fin ut i brunögat för killarna. Det är ju endå deras arbetsplats och det är inge kul o jobba i en stökig och ovårdad arbetsplats. Ju.

Edit: Glömde en :3freak.

Nej, rent och snyggt ska det vara, annars blir det risktillägg.

Antar att analblekning går till på samma sätt som när man städar muggen.
På med klorin och sen vispa runt lite med dassborsten. Det brukar lösa upp den värsta skiten och muggen blir skinande ren. Den blir dessutom så blank att man kan spegla sig i den.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...