anderstorp 080612

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Min fundering är att det ligger lite dumt till, denna gång mitt i skolavslutnings/studentveckan. Förra körningen låg illa till pga av ledighet veckan innan. Men nu spekulerar jag bara. Hur det verkligen förhåller sig vet jag inte.

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Nu var en annan också bokad & klar :tummenupp

Tänkte köra upp på eftermiddagen/kvällen dagen innan och sova på Gisleparken i Gislaved. Någon som också har planerat sova där som man kan dela stuga med?

Är samma sak med körning upp. Kommer köra upp med släp (gallersläp 128x256) där man borde kunna klämma in en hoj till om någon hade varit intresserad.

//Daniel

Robz

Guest
Jag kommer förmodligen att anmäla mig, men måste avvakta vissa privata detaljer först :gnissla

...299 gör sig bäst på A-torp :D :yoparty

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Nu var en annan också bokad & klar :tummenupp

Tänkte köra upp på eftermiddagen/kvällen dagen innan och sova på Gisleparken i Gislaved. Någon som också har planerat sova där som man kan dela stuga med?

Är samma sak med körning upp. Kommer köra upp med släp (gallersläp 128x256) där man borde kunna klämma in en hoj till om någon hade varit intresserad.

//Daniel

Jag har starka planer på att köra upp... kan tänka mig att dela en stuga
i så fall! Måste dock invänta nästa löning :näsblod

gearhead

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2004
Hoj
Blitz-liter
Får jag bara ihop det med ekonomin kommer jag att köra (hellre sju mil till Anderstorp än 13 till Sturup). Men just nu börjar det bli lite kritiskt med däck också...någon som har att sälja?

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Jag har starka planer på att köra upp... kan tänka mig att dela en stuga
i så fall! Måste dock invänta nästa löning :näsblod

Låter bra :tummenupp

Hör av dig när du vet. Jag kommer antagligen boka stuga nu i veckan i vilket fall som helst.

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Då var det bokat och klart!

EA racing och delar av M.A.M kommer och tränar, för mig en ny maskin ska bli intressant att se vad man kan prestera på en 600:tummenupp

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Hmm.. verkligen få bokade. Funderar på att dra dit själv men då jag även ska på knutstorp veckan efter är det inte helt säkert på att det går hem hos arbetsgivaren.

Kanske läge att lägga in här för att fler utomstående ska se http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=60

Dock förutsätter det att Swedie får en plats om han vill och även om det knappast gör att platserna tar slut så det får i sådana fall någon i styrelsen får besluta om....

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Hmm.. verkligen få bokade. Funderar på att dra dit själv men då jag även ska på knutstorp veckan efter är det inte helt säkert på att det går hem hos arbetsgivaren.

Kanske läge att lägga in här för att fler utomstående ska se http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=60

Dock förutsätter det att Swedie får en plats om han vill och även om det knappast gör att platserna tar slut så det får i sådana fall någon i styrelsen får besluta om....

Bha man säger till chefen att man mår bättre om man får göra det man älskar och kommer jobba såååå mycket bättre då.

Då är dom snälla och låter en köra.
Ett sett slicks är beställt och ska få jobba på Knudan och A-torp (min chef är jätte snäll:tummenupp :tummenupp )

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping