Anderstorp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
NRS palnerar att hjälpa till med funktionärssysslorna vid SM i roadracing på Anderstorp den 29-30/4.

Är du intresserad av att se roadracing från första parkett så är detta tillfället för dig.

NRS står för resa, mat och logi och din motprestation är att vifta med flaggor på tävlingen.

Är du inte utbildad tävlingsfunktionär så finns tillfälle att gå kurs hos NRS i mars, kursen är gratis.

Har ni frågor eller vill anmäla er så kontakta Ponny Bergström på 070-238 37 02

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Låter ju som en kanonhelg detta. Måste bara lösa det praktiska runt familjen och sånt. :tummenupp

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
750 es special med 1186 r motor,Isr.Marvic etc..Byggd och ägd av grottis innan jag pga omständigheter fick ta över.Samt en 84 1100+ Katana som fått nytt hjärta nu;)
Anmäld jag med :) hoppas inget gör att det spricker..typ jobb o annat tjaffs :lol

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Kul om det blir många norrlänningar nere på Anderstorp! Så häng på ni som har läge, det blir nog en kanonkul helg för NRS :tummenupp
Ska bli intressant och se hur det går att köra där, man blir väl som en kalv på grönbete, för den som vet hur det ser ut… :) Hoppas det går att få tillgång till Mittsverigebanan nå´n sväng innan det bär iväg.

Lars_Jo

Medlem
Gick med
24 Jun 2003
Hoj
GSX-R 1000 Racehoj och en Honda CR250 crosshoj
Klart att N-R-S åker till Anderstorp!

Ni som som är intresserade av att följa med till Anderstorp för att hjälpa till men inte anmält er, eller om ni vet av någon annan som kan vara det, hör av er till Per Berglund så fort som möjligt. Det kommer att bli en kanonhelg :tummenupp

Kopia på e-post från Per nedan.

Det är nu klart att vi kommer att åka ner till Anderstorp och hjälper till på SM-deltävlingen!!!!

Vi kommer åka på fredag den 28/4 för att hinna ner till tävlingarna lördag-söndag. Vi åker hem måndag den 1/5, som är en helgdag, så man behöver bara vara ledig på fredagen för att kunna åka med. Vi kommer att ha mat och husrum fritt där nere under tävlingen.

Vi ska dock göra ett sista försök att få ihop mer folk för att kunna jobba effektivt med och hjälpa Anderstorp att köra sin SM-deltävling. Det kommer även att köras Supermoto vid deltävlingen, vilket ska bli riktigt kul och spektakulärt att se.

SNÄLLA, hjälp oss att hitta mer folk som kan hjälpa till, så kan du hjälpa föreningen med detta så är vi ytterst tacksamma Skicka uppgifter på dem eller be dem höra av sej till mej SNARAST om de vill vara med och hjälpa föreningen till denna superchans. Hör av er till Per Berglund Tel. 0611-23685, 070-5433933, eller mail: per.ber@n-r-s.se

Tack på förhand för din hjälp med detta.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jag är en av dom få tjejer som är med i alla fall :) Så jag gissar att vi ses då...

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Vilken resa och vilket gäng vi blev :tummenupp

Tuffast var nog att åka skamkärra runt banan med en formelförare som chaufför :yoparty

Sen var det en mäktig syn att stå vid banans omedelbara närhet och uppleva racingen från första parkett, bara en sån sak som att se och höra 40 superbike cyklar samtidigt leverera på en raka som nästan är en kilometer lång :tummenupp

Blir det fler resor så borde ni haka på om ni har möjlighet.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Abloy var den enda av oss som tältade vid den enda lilla bäck(stavas?) som fanns vid banan :D

Här är lite bilder på dom som var med ner i alla fall :yoparty

Bild texter:
Bild 1: Hanna & Jonahtann (vågen)(inlånade pga avhopp)
Bild 2 Danny (TwinSucker)(inlånad) & LottaK
Bild 3: Ersa ?(ja jag är namn senil jag)
Bild 4: Lars-Göran
Bild 5: Tony
Bild 6: Malin

Bifogat

• Danny & Lotta.JPG
    Danny & Lotta.JPG
    129.4 KB · Visningar: 47
  • Hanna & Jonathann.JPG
    Hanna & Jonathann.JPG
    122.1 KB · Visningar: 49
  • P1010792.JPG
    P1010792.JPG
    35.9 KB · Visningar: 46
  • P1010793.JPG
    P1010793.JPG
    52.2 KB · Visningar: 49
  • P1010794.JPG
    P1010794.JPG
    54.8 KB · Visningar: 47
  • P1010790.JPG
    P1010790.JPG
    62.9 KB · Visningar: 40
Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Några bilder

Bifogat

• 3.jpg
    3.jpg
    92.8 KB · Visningar: 51
  • 2.jpg
    2.jpg
    61.7 KB · Visningar: 44
  • 1.jpg
    1.jpg
    113.3 KB · Visningar: 42
  • 4.jpg
    4.jpg
    69.9 KB · Visningar: 45
  • 5.jpg
    5.jpg
    84.3 KB · Visningar: 50
  • 6.jpg
    6.jpg
    67.1 KB · Visningar: 54

Skyflyer

Ner kommer man alltid!
Gick med
10 May 2005
Hoj
GasGas EC300 2009
Oj va pigg man såg ut :fyllisar
JA de va en riktigt skoj tripp, synd på vädret bara...
Å ABLOY, varvet me den rosa på kärran måste ju bara ha vägt upp för de resterande :drool

malken

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
2003 KTM 640 LC4 Supermotard
Ja, det var en kanonresa. Som sagts tidigare, lite synd på vädret. Men nu i efterhand har man glömt hur blöt och frusen man var på posteringen.
Hoppas det blir någon fler resa med NRS i sommar. Säsongen går snabbt!

Är det någon som ska till Linköping 27-28 maj?

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Skyflyer skrev:
2134491 Å ABLOY, varvet me den rosa på kärran måste ju bara ha vägt upp för de resterande :drool

Värmde mig rejält, var fortfarande varm innombords på kvällen så att krypa in i tältet i ösregn och två plusgrader kändes lugnt. :hihi

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Abloy skrev:
2134911 Värmde mig rejält, var fortfarande varm innombords på kvällen så att krypa in i tältet i ösregn och två plusgrader kändes lugnt. :hihi

Sedan hade du ju 2st rumstempererade burkar starköl i fick som du kunde värma dig med :arsele

Starkt jobbat att sova i tält måste jag säga :tummenupp

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping