andra drabbade? Ninja-Mackan var i farten inatt

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
finns det andra här som vaknade av sms och telefonsamtal i natt? Ninja-Mackan skickade sms till minst en till, och ringde till minst en till.

det var antagligen inte från hans egna telefon, och sms-et hade i båda kända fall texten "jag är i din stad". alltså kan det tänkas att bara boende i stockholm har drabbats.

telefonsamtalet gick till största del ut på att stockholm är en tråkig stad, att Ninja-Mackan har tråkigt och att han var hungrig.

jag tänkte att vi drabbade kanske skulle starta en stödgrupp så att vi kan komma över denhär läskiga upplevelsen lite lättare. finns det andra drabbade?

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Sthlm är tråkigt! :fakta :D

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Sergeant skrev:
Vad är det som kommer från veberöd ???

:hej

Det är lite ironi i den meningen :) (de som känner till Veberöd såg säkert ironin, hehe) Men för er andra så kan jag berätta att Veberöd är en trivsam liten by som ligger ca.3mil öster om Lund. Den har väl knappt 5'000 inv. (med andra ord: släpper man en fjärt på tvären så vet hela byn om den dagen efter, hehe :crash)

Sammanfattat så är Veberöd en lugn by där det i princip aldrig händer något annat än att Svensson går mot röd gubbe vid övergångarna (och knappt ens det, hehe) :D :D

Nu vet du kanske lite bättre vad jag menar? :tummenupp

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
TheDude skrev:
Det är lite ironi i den meningen :) (de som känner till Veberöd såg säkert ironin, hehe) Men för er andra så kan jag berätta att Veberöd är en trivsam liten by som ligger ca.3mil öster om Lund. Den har väl knappt 5'000 inv. (med andra ord: släpper man en fjärt på tvären så vet hela byn om den dagen efter, hehe :crash)

Sammanfattat så är Veberöd en lugn by där det i princip aldrig händer något annat än att Svensson går mot röd gubbe vid övergångarna (och knappt ens det, hehe) :D :D

Som Tollarp då ca 5000 med småbyarna omkring då förvisso.
Men här hinner man inte fisa klart förrän andra sidan av byn vet vad jag gjort :D

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
TheDude skrev:

Nu vet du kanske lite bättre vad jag menar? :tummenupp

Jag förstod ironin redan första gången :tummenupp . Vet vart det ligger och har varit där.

Men jag hade för mig att det var något speciellt med veberöd :)

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Snabbe_jag skrev:
Ah det är lugnt han har ju ändå Soppeknas så han hinner inte ikapp :D :hej

Ska jag ställa en dunk bensin utanför :hej

Ja stockholmare är bra konstiga ;)

Ja ge honom lite bensin är du snäll. Men kolla först så att det inte är så att han ställt dödarknappen i OFF-läget :D

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Snabbe_jag skrev:
Som Tollarp då ca 5000 med småbyarna omkring då förvisso.
Men här hinner man inte fisa klart förrän andra sidan av byn vet vad jag gjort :D

:rofl :rofl

Sergeant: Det kanske var när Veberöds AIF slog ut IFK Göteborg (med Ravelli & co.) ur svenska cupen för exakt 10 år sedan ;) ;) :D

Annars kan jag inte komma på något speciellt med Veberöd :)

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Här blev man påhoppad av hela Danmarksmaffian...
Ja, jag har stått och sett korkad ut nån gång när moppen stannat stax efter man startat den men vem har inte?
OK.... svara inte. :rolleyes:

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Jag fick faktiskt soppatorsk när jag precis köpt min hoj. Det fanns ju soppa i tanken men ändå betedde den sig som att det var slut på soppa.

Så helt plötsligt hittade jag ett vred som det stod RESERV på :rodnar

:D

EDIT/ stavfel :rodnar

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...