Androidluren stänger ner eq:n när man ökar volymen...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Någon som kan telefoner?

Har precis köpt ny telefon, en Xperia v, och nu när jag skulle försöka installera samma kombination av mediaspelare och equalizer som jag hade på min gamla lur så fick jag problem. Så fort volymen höjs över ca 50% så stängs eq:n ner och ljudet blir det dr vanliga billiga skitet, och sen måste man sänka ljudet och stänga ner både eq och musikspelaren och starta om dem för att det ska funka igen... Höjer man volymen igen så strular det på nytt... :huvet jar testat att kombinera olika spelare och eq:s men problemet kvarstår oavsett. Det är som någon spärr som inte låter mig kombinera ihop högt ljud med eq:n... Hur fan blir man av med det här??:va hjälp snälla... Min gamla telefon var en HTC desire hd och hade gingerbread os, Xperia has ics om det kan vara relevant...

Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping