Hej
Priset blir 3.400 kr för körning, boende, frukost, lunch och eftermiddagsfika samt el i depån för dom som behöver det.
De som vill ha dubbelrum i den nya byggnaden får betala 100 kr extra per dygn och person.
Vill man ha med kompis eller flickvän som ej kör så kostar det 1.500 kr
Max antal som kan bo i stugor är 50 stycken. Det finns 5 4-bäddars och 5 6-bäddars stugor så det får bli max antal deltagare.
50 första som betalar får plats.
Körningen blir som vanligt i 3 grupper
Om man ej kan komma pga olika omständigheter så återbetalas inget, platsen kan säljas vidare till annan ej anmäld förare.
Kontouppgifter
Bank: Handelsbanken Kiruna
Clearingnr: 6208
Kontonummer: 605 676 232
BIC(Swift) - HANDSESS
IBAN: SE20 6000 0000 0006 0567 6232
Betalningsmottagare
Tom Pettersson
Lappgatan 3 b
981 35 Kiruna
Märk betalning med nick eller namn samt maila mig när ni betalt.
BIC och IBAN för de som betalar från utlandet
För att komma med på anmälningslistan måste betalning synas på mitt konto. Sista anmälngsdag blir 15 April
1 Tommen Kiruna
2 Per Guinness Kiruna/Gällivare
3 Stefan Iskall Kiruna
Priset blir 3.400 kr för körning, boende, frukost, lunch och eftermiddagsfika samt el i depån för dom som behöver det.
De som vill ha dubbelrum i den nya byggnaden får betala 100 kr extra per dygn och person.
Vill man ha med kompis eller flickvän som ej kör så kostar det 1.500 kr
Max antal som kan bo i stugor är 50 stycken. Det finns 5 4-bäddars och 5 6-bäddars stugor så det får bli max antal deltagare.
50 första som betalar får plats.
Körningen blir som vanligt i 3 grupper
Om man ej kan komma pga olika omständigheter så återbetalas inget, platsen kan säljas vidare till annan ej anmäld förare.
Kontouppgifter
Bank: Handelsbanken Kiruna
Clearingnr: 6208
Kontonummer: 605 676 232
BIC(Swift) - HANDSESS
IBAN: SE20 6000 0000 0006 0567 6232
Betalningsmottagare
Tom Pettersson
Lappgatan 3 b
981 35 Kiruna
Märk betalning med nick eller namn samt maila mig när ni betalt.
BIC och IBAN för de som betalar från utlandet
För att komma med på anmälningslistan måste betalning synas på mitt konto. Sista anmälngsdag blir 15 April
1 Tommen Kiruna
2 Per Guinness Kiruna/Gällivare
3 Stefan Iskall Kiruna
Last edited: