Anmäld och klar!

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Aaaah vad skönt! Har just betalat in 1500:- till SM R600 på Gelleråsen v30. Då vet man att man får vara med och köra *host*, åtminstone att kvala iaf... :rolleyes:

Det fanns platser kvar, men ni som vet att ni ska köra bör ju kanske anmäla er snarast med tanke på Falken.

Då återstår bara lite pill med hojen så den är 100% reglementsvärdig samt att kapa ett gäng sekunder för att slippa bli utskrattad... :(

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Tjenna Jocke! Haerligt att det blir rejs av for dig. Ser minst sagt morkt ut for min del mtp vart jag befinner mig i sommar, men jag ska jobba pa det.

F'resten, det har ryktats att du har daligt med daeck och daerav inte kan traena. Tycker du gor som sa att du forsoker fa tag pa den uppsaettningen fraescha slicks som jag har liggandes hos farsan. Laer inte behova dom sjaelv, sa det aer bra mycket baettre att ena halvan av teamet kan koera ordentligt!

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Don Quixote skrev:
....

F'resten, det har ryktats att du har daligt med daeck och daerav inte kan traena. Tycker du gor som sa att du forsoker fa tag pa den uppsaettningen fraescha slicks som jag har liggandes hos farsan. Laer inte behova dom sjaelv, sa det aer bra mycket baettre att ena halvan av teamet kan koera ordentligt!

Eftersom jag hittar till DQ's farsa, dessutom känns igen av mannen ifråga och dessutom kör förbi VARJE dag så ska det säkert gå att lösa så länge ni kan komma överens om det ekonomiska.

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Don Quixote skrev:

PM:a mig vad du vill ha för dem. Dock vet jag inte om jag har råd att köpa mer än ett fram och ett bak. Jag ska köpa lite begagnade däck på annat och nära håll för att ha och träna på.

Pålle

Nä, jag bara tittar lite.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Leksaker i garaget
Tony Jacobsson ä en riktig Gud, har inte dröjt mer än 5 minuter för att få svar de gånger jag mailat honom... Mao. jag är anmäld och har betalt :tummenupp

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pålle skrev:
Tony Jacobsson ä en riktig Gud, har inte dröjt mer än 5 minuter för att få svar de gånger jag mailat honom... Mao. jag är anmäld och har betalt :tummenupp

Exactamente! Mången annan klubb har mycket att lära av Tony och Karlskoga.

För er som inte har anmält er, info från Tony:

"Skriv er klass, ert startnummer och tävlingsdatum på betalningen.

Avgiften är 1500 SEK. Du betalar den på PG nr 6044582-2."

Dock, nu kom jag på att jag är ju serieanmäld. Har han redan dragit av för detta eller skulle jag betalt mindre än 1500:-?

Last edited:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
abstruse skrev:
Exactamente! Mången annan klubb har mycket att lära av Tony och Karlskoga.

För er som inte har anmält er, info från Tony:

"Skriv er klass, ert startnummer och tävlingsdatum på betalningen.

Avgiften är 1500 SEK. Du betalar den på PG nr 6044582-2."

Dock, nu kom jag på att jag är ju serieanmäld. Har han redan dragit av för detta eller skulle jag betalt mindre än 1500:-?

I papperna ang serieanmälan står det att "Ej serieanmälda förare betalar 300 kr extra i startavgift..." vilket betyder att du betalt 300 kr för mkt.

Snart har du fått ihopa till dina däck tror jag, bara du lär dig hålla i pengarna ;)

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Åsa skrev:
I papperna ang serieanmälan står det att "Ej serieanmälda förare betalar 300 kr extra i startavgift..." vilket betyder att du betalt 300 kr för mkt.

Snart har du fått ihopa till dina däck tror jag, bara du lär dig hålla i pengarna ;)

Jag skrev i mitt första brev till Tony att jag är serieanmäld. Är ordinarie startavgift 1800:- eller 1500:-?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
abstruse skrev:
Jag skrev i mitt första brev till Tony att jag är serieanmäld. Är ordinarie startavgift 1800:- eller 1500:-?

You dont want to go there.....

SM-serieanmälan funkar INTE som det är tänkt i år och har Tony svarat 1500 så är det med största säkerhet det som gäller. Redan förra året hade vi problem med de samkörda arrangemangen och det blir mindre bra hur man än vänder det....

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa