Annandags-påsk-körning

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
För alla ni som vill ut o åka en sväng, kom på klubben i morgon mån.

Föreslår Samling mellan 14-14:30, Sofia (flickvän) slutar ej jobba fören 14 så vi hinner nog inte dit fören ca 14:30....
Om ni vill sticka iväg före så kan vi ju alltid möta upp er om ni har bråttom iväg.
Skriv in på forumet om ni sticker tidigare el ring mej på mob (070-2172583), ej före 12 jobbat natt o sussar före det.

/Leffe
 

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Ja ojsan, här fanns ju en tråd angående Måndagskörning....

Ja, jag ser helt enkelt till att jag har packat klart mina saker INNAN flyget så är det lungt, och skulle körningen dra ut på tiden så får jag väl vika av helt enkelt...

1430 passar mig bra åxå, eller precis som du skrev, om nån vill iväg tidigare så kan ju andra ansluta 1430...

Fler folk, fler förslag? Jag är iallafall på, och vet minst en till som hänger med..

(Ahh! nu kan jag ju rent av ta sovmorgon)

- Calle
 

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
Advance4Stroke skrev:

1430 passar mig bra åxå, eller precis som du skrev, om nån vill iväg tidigare så kan ju andra ansluta 1430...

Fler folk, fler förslag? Jag är iallafall på, och vet minst en till som hänger med..


- Calle


Jaa ingen verkar ha skrivit nåt (förutom vi) om körningen "Advance4Stroke" så vi kör på det, Christer skulle åxå me.
Kollar forumet när jag vaknar i morgon om nåt är ändrat, annars kan ni som sagt ringa.
 

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Klart man är med.
Måste ju försvara färgerna. Förslag till färdväg, Sävar - Gravmark kanske.
Räcker ju en stund, alltid lika kul att åka berg och dalbana på två hjul. :squid

Så bråttom har vi väl inte att vi inte kan vänta på dig leffe75.
Vi ses på klubben vid 14 snåret, tankad packad och klar.
 

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Finemang... 1400 är jag och Budda (Patrik) på plats... eventuellt uppvärmda...

Sen får vi väl hoppas att det kommer så många som möjligt, alla kanske inte orkar skriva att de kommer, de dyker bara upp...

- Calle
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Tror jag kommer också om jag bara hinner göra allt som jag hade tänkt göra idag innan två... (inklusive tanka) :D
 

Advance4Stroke

Law enforcement agent
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tyresö
Hoj
Yamaha Majesty Scooter :)
Tackar för de trevliga körningarna under den gångna påskhelgen...

Vägen vi var på idag (Måndag) har jag aldrig varit på förut, den var ju MYCKET trevlig...

Ska strax dra till flyget, och blir borta två veckor, därefter inte mycket lediga helger heller, förrens fram till midsommar, då jag återgår till mitt ordinarie arbete...

Men jag ser fram emot fler trevliga turer, se till att köra nåågorlunda försiktigt, så jag slipper höra om några missöden när jag väl är tillbaks..

Ha det...

- Calle
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Vart ju en trevlig sväng idag med :D vart dock tyvärr tvungen att avvika lite brådskande från kajen så jag missade ju tyvärr fikat!

Blir att ta med sig hojen till jobbet imorrn och tvätta och serva lite för det har ju ändå blivit drygt 100 mil i helgen! Om det blir lika mycket åkning framöver kommer jag ju att bli ruinerad på bakdäck och bränsle!! :(
 

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Re: Re: Annandags-påsk-körning

Honken skrev:
[B Om det blir lika mycket åkning framöver kommer jag ju att bli ruinerad på bakdäck och bränsle!! :( [/B]

Ja det kostar att ligga på topp.
Men du hade väl inte tänkt ha hojen stående i vardagrummet hela sommaren :confused:

Tack alla ni som har varit med och åkt denna påskhelg. Några nya ansikten att bekanta sig med, och sådant är ju alltid roligt.
Samma race nästa helg kanske.. :tummenupp
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Re: Re: Re: Annandags-påsk-körning

Näerå givetvis ska grejorna användas!! man får ju prioritera lite!! :tummenupp

Men kan inte hjälpa att det känns surt att punga ut med 3 papp för ett bakdäck som knappt ens håller en säsong!! :confused:
 

leffe75

NEC team Mortec 2007
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Suzuki GsxR 1000-08
Re: Re: Re: Re: Annandags-påsk-körning

Honken skrev:

Men kan inte hjälpa att det känns surt att punga ut med 3 papp för ett bakdäck som knappt ens håller en säsong!! :confused:

Hmm...tror faan jag avverkade 4-5 bakdäck förra sommaren (1500mil), så klarar du dej nästan på ett så var glad!!!
Iof betalade jag inte 3000 för ett däck, provade både reggat o icke reggat....
Nu behöver det väl iof inte sägas eftersom det blir förbjudet 1/5-03 men KÖP INTE REGUMERAT!!! (min åsikt) Hellre då beggade rennsport :tummenupp
Billigare + bättre grepp = :rock

/L
 

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Re: Re: Re: Re: Annandags-påsk-körning

Honken skrev:
Näerå givetvis ska grejorna användas!! man får ju prioritera lite!! :tummenupp

Men kan inte hjälpa att det känns surt att punga ut med 3 papp för ett bakdäck som knappt ens håller en säsong!! :confused:

Jag har en prislista på klubben på dunlopdäck. Sportmax 208 för 2000 spänn. Enligt prislistan, borde gå att få lite billigare.
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Re: Re: Re: Re: Re: Annandags-påsk-körning

Mell skrev:
Jag har en prislista på klubben på dunlopdäck. Sportmax 208 för 2000 spänn. Enligt prislistan, borde gå att få lite billigare.

2000 spänn lät ju i sammanhanget ganska överkomligt! Vem säljer dom däcken?!
 

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Ringcentralen på västerslätt.
Trevlig typer där.
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top