Annonzera.se

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Snygg sida och funktionell! Kommer det kosta något? Kanske inte det bästa domännamnet men de populära är ju upptagna. :tummenupp

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Miss_Orchidee skrev:
Hej killar å tjejer! nu ligger den nya sidan uppe snart! imorgon kommer den upp som officiel! så niu får en liten förhands titt nu idag.
Ligger lite osseriösa annonser uppe nu för test men imorgon tas dessa bort!

kolla in sidan å säg va ni tycker e ni snälla :tummenupp
Fin, fast varför ska man använda den istället för Blocket?

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Warburton skrev:
Betalar inte du hellre någon tjugulapp för att tusentals människor ska se din annons?

Jo det är klart, men det är ju värt ett försök att starta en ny sida också! Kostar ju inte särskilt mycket att slänga upp en sida som i princip sköter sig själv. Och sedan är ju blocket lite räviga när de ständigt höjer sina annonspriser. En annons kostar ju runt 80kr för fordon. :tummenupp

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Maxxi skrev:
Jo det är klart, men det är ju värt ett försök att starta en ny sida också! Kostar ju inte särskilt mycket att slänga upp en sida som i princip sköter sig själv. Och sedan är ju blocket lite räviga när de ständigt höjer sina annonspriser. En annons kostar ju runt 80kr för fordon. :tummenupp
Fast vad spelar 80 kr för roll när du säljer ett fordon? Man får inte bli dumsnål - huvudsaken är väl att man når ut till den största delen av målgruppen?

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Warburton skrev:
Fast vad spelar 80 kr för roll när du säljer ett fordon? Man får inte bli dumsnål - huvudsaken är väl att man når ut till den största delen av målgruppen?

Nä snål är det minsta jag är. Men jag tycker också är överlägset om man vill nå ut till en stor grupp människor. Utan jag menar att det är väl kul att försöka starta något eget som de har gjort med denna sidan. Iallafall värt ett försök!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Känns änna som om ni gör en jefla massa reklam... Okej, säkert inget "vinstsyfte" men ändå...

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Warburton skrev:

Man kan väll lägga ut annonsen på fler sighter än 1, och dessutom är blocket ganska dålig, man kan söka på en sak och inte hitta den å sem kan man söka på nått helt annat och sedan hitta det man letade efter 1:a ggn.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Warburton skrev:
Då säger jag - och jag är ärligt - lycka till! Det kan behövas!

jag är medveten om det..... men vill du vara trångsynt så...d e inte mitt problem, ja skulle i alla fall annonzera på så många ställen som möjligt för bästa resultat!

och tappa nu inte tråden! har ni nått att sälja så lägg upp det! gör ett försök :tummenupp

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Ducati 900 SSie
Miss_Orchidee skrev:
jag är medveten om det..... men vill du vara trångsynt så...d e inte mitt problem, ja skulle i alla fall annonzera på så många ställen som möjligt för bästa resultat!

och tappa nu inte tråden! har ni nått att sälja så lägg upp det! gör ett försök :tummenupp
Jag är inte trångsynt, möjligtvis klarsynt.

Och: Jag skulle aldrig någonsin annonZera om någonting annat än möjligtvis en moppe eller en 125:a. Vill jag sälja något så annonserar jag om det!
:7peta

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...